Dom dåligas Mass sesion

Vår Hiphop - Samarbeten

Dom dåligas Mass sesion

Alla söker alltid BRA rappare till mass sesion så tänkte att om det är några som betraktar sig själv som dåliga kanske någon vill joina, haha!
ämnet kom jag på medans jag skriver det här det är "jag uppfann..." så får du berätta om vad du uppfann, beat hittar vi på om någon vill joina,
see ya!

Min bror uppfann broccolin och jag kattmyntan!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Sveriges sämsta rappare är alltid på. :)
Wurrup?
Konstigt att dom "dåliga" har kommit på ett 10 gånger fetare ämne än vad dom "bra" har...

haha jag är på ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha, jag kom på ämne medans jag skrev:P
alla ni som är på, skriv msn i gb lr något annat så kan vi fiffla ut något beat osv:P
eftersom jag inte fick så många svar ändrar jag denna session till "DEM VÄRDELÖSAS SESSION"
Jag är fan på, bara för att du heter Riddarkato. Fuckin A.
aja man! langa msn i "mejlen" eller wtf vad det heter!
Jag är på! :)
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster,
det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Jag orkar inte meeeejla brääh! entertainment_music@live.se :)
Wurrup?
NÄMEN, det är lungt!
ville att ni skulle mejla så jag inte missade någon
Hahaha, har endast försökt rappa seriöst någon enstaka gång, men det här låter fan som en bra idé! Tycker att du ska ha galet mycket props för att du ger de inte alltför erfarna en chans att utvecklas!

Nås på serpan92@hotmail.com - orkar inte heller maila :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Om niickees är med så är jag med dubbelt så mycket, lär ju bli kaotiskt det här. Anar elitism trots titeln alltså... Lär bli guld.
Jofan, skulle vara grymt roligt att prova iaf!

Vem vet, sessionen kan ju bli bra. :)

Någon annan som känner för att ta tag i detta?RiddarKato verkar vara sådär halvt aktiv...

Jag kan ta tag i det hela, men då blir det ju självklart med ett eget beat och tema slakt. Skämt åsido så kan jag stå för beat och själva organiserandet, om inte RiddarKato visar sig igen. Tema kan vi rösta fram?
Tja dre style 50 cent style beats finns här att hämta ut om någon behöver beats allt jag behöver är credits peace / Danilorecords
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skit kass visst ;)

Kan någon annan ta tag i det och göra så det blir av ? Upp med ny tråd! Han verkar lite inaktiv som någon tidigare skrivit.
Ja, för hade vart kul om det blev av (;
Tror det här är bara bullshit faktiskt..
förlåt att jag inte var uppdaterad:P har addat dem flesta på msn nu:P
dax att börja smidda på planerna?:D
nu jäklar!
kom med förslag på beats, och vi kan ändra tema om ni vill!
sen kör vi för fulla muggar!
Tungt!
Letar beat, men temat är helt okej enligt mig! :)
Rappare

2010-03-08 20:46
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Sisådär, nu är vi igång igen! Tungt! Jag har inga direkta förslag på beats, har ju mängder på datorn, däremot är inget av dom elektroniskt.
Men nu fattar jag inte? Ska Anenkefali börja ta tag i det nu när Riddarkato redan gjort det eller va?:P
För känns som lite dåligt organiserat nu vill ju få klart de så snabbt som möjligt med och att det blir gjort (:
ekman

Jag kan ju inte ta över Riddarkatos projekt om Riddarkato kan sköta det själv :)
jag e på adda gärna t.h_music@hotmail.com

FÅR JAG VARA PÅ ELLER INTE?!?!?!?!? :O
Wurrup?
Ja det tycker jag enter :o
dom som ville vara med adda bara kristoferekman@live.se så det blir något gjort;p