I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ni som vill utvecklas men inte fått en chans.

Vår Hiphop - Samarbeten

2010-03-21 16:00

Ni som vill utvecklas men inte fått en chans.

Ni som försökt rappa själv men bara fått dålig kritik. Nu sattsar Danilorecords på er.

vi söker nybörjare och dem som inte fått en chans för alla bara säger att ni borde sluta.

Ni får free beats att träna på. D-gone är ett levande exemple att vi kan göra någon från amatör till proffs på några månader. Vi släpper ny skiva i november nästa år och dem som vill hoppa på är välkomna. Om någon mera vill prodda beats till våra nya rappare så är ni välkomna att kontakta mig.

[email protected]

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-03-21 19:23
D-gone är ett levande exemple att vi kan göra någon från amatör till proffs på några månader.

Men lugn nu, han är långt ifrån proffs mannen, men ni utvecklas båda två. Kämpa på! :)
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2010-03-22 09:24
haha menar det, "amatör till proffs".. kanske "amatör till en-bättre-amatör" , men yeaah keep goin

2010-03-22 16:26
det beror på vart man sätter gränsen till proffs;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-22 16:44
kan man spela in hos er oxå?

2010-03-22 17:02
Ja det går att spela in hos oss om man söker efter studio tid.

2010-03-22 17:31
det beror på vart man sätter gränsen till proffs;)

proffs är dom som tjänar pengar på det dom gör, dvs att "D-gone" skulle tjäna pengar på sin musik vilket jag...tvivlar på..

2010-03-23 09:39
Det blir vad man gör det till ;)

Skicka beat och jag spelar in sen vill jag se vad ni tycker. jag får ingen dålig kritik men det är ingen som säger att jag är bra. och jag tycker inte jag är bra. men skicka gärna ett beat så jag får se vad ni tycker.
[email protected] (msn)
Diddo Med Vita Sneakers.

2010-03-23 15:15
allt jag ville med detta inlägg var att få ge dem som vill rappa en bit på vägen så dem kanske kan nå upp till sina mål men "Ni som bara vill förstöra min tråd" goahead I make a new one.

2010-03-23 15:44
Hej jag vill bli proffz, puZzz o massa KramiZzzar<3

2010-03-23 15:45
om ni kan fixa schyssta beats och är bra proddare så är jag nog på.
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-03-23 15:52
jag har precis börjat (januari) jag har fått båda bra och dålig kritik jag är gärna på skicka kan lägga till [email protected] på msn

PEACE
"musiken är så mkt mer än bara stålar
se mig som en konstnär som bara målar"
block 44

2010-03-26 08:00
jag e på jag är väldigt nu.. [email protected]

2010-03-26 10:49
är det någon här inne som har fått kontakt med killen? :S
Diddo Med Vita Sneakers.

2010-03-26 12:04
nopp

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-03-26 17:29
Sämsta jävla tråden som har lagts upp på länge ass!!
Diddo Med Vita Sneakers.

2010-03-26 20:34
Jag har tagigt kontakt med patrik.lind. Men inte fått nått svar och sansarecords P19 gör inga bra beats. Ni flesta har bara hånat vadå bli proffs jag lägger min tid för att hjälpa dem som vill komma framåt. Men verkar som alla vill ligga där dem ligger så gör det. Jag bryr mig inte. Det var onödigt att fixa en tråd på whoa. För man får bara håniga svar tillbacka.

2010-03-26 21:02
gör inge bra beats? jag är ingen beatmaker? jag e rappare???

2010-03-26 22:24
Jag hade gärna vart med jag..

2010-03-27 00:04
jag har inte fått något mail eller nått
"musiken är så mkt mer än bara stålar
se mig som en konstnär som bara målar"
block 44

2010-03-27 09:48
Ni som är intresserad att kunna bli bättre akn kontakta mig på [email protected]

2010-03-27 15:19
Nej jag hånade dig inte??! vafan snackaru om? jag ville ha ett free beat så jag kan visa er vad jag har och så ni kan kolla om jag kan göra några ändringar..
Men du är bara en fet lat 22 åring som inte bryr sig ett skit. utan bara vill vara cool för sina polare när du loggar in på en musik sida!!!!!
Diddo Med Vita Sneakers.

2010-03-30 15:53
01-23Diddo P17

http://www.soundclick.com

Här haru din framtid mannen. Nu slipper du tigga av Danilo.

sansarecords P19

Jag tror han menade att han själv inte göra några bra beats.

Han e ju skit sjysst som erbjuder? Oavsett om det i slutändan bara blir att han hjälper en av er så har han ju hjälpt någon iaf. Jag tycker det är ett skit sjysst erbjudande det han gör. hjälpa folk som inte kommit ut speciellt mycket.

O bara för att han säger att han vill hjälpa NÅGON av er, så betyder inte det att han ska toffla efter varende lirare som säger att dom e på.

Pz

2010-04-05 14:11
Doggsan skriver om allt andra säger kom med egna ord det du rappar är det andra texter med kom på nått eget. Diddo jag gör beats och jag har inga vänner för dem lämnade jag för 5 år sedan och starta mig ett nytt liv. Så kom inte här och tro jag leker ball. Har du inget bra att skriva så skriv inget att ens vilja hjälpa folk som er är ett under. När allt man får tillback är diss jag skiter fan i detta nu. Jag har mina rappare så håller mig till dem så kan ni söker hjälp på annat håll.