I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker BEATS för pris

Vår Hiphop - Samarbeten

2010-03-24 22:06

Söker BEATS för pris

som rubriken lyder, så söker jag beats som endast jag och ingen annan kan spela in på. skicka ett brev med en space länk eller något liknande med material och vad ni har för priser,

/Mvh Sansa

www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-03-24 22:08
Ps. Är väldigt kräsen, så om du vet att du inte gör perfektionella beats, skriv inte! Tack på förhand

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Producent

2010-03-24 22:23
Vad är du villig att paya?
Producent

2010-03-24 22:41
Hur låter du, sansarecords?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-03-24 22:45
Marc Swing Vad jag är villig att betala har ingen betydelse, allt ligger i hur beatmakern vill sälja.

Dopeness
http://www.myspace.com/sansarecords
dock så har jag ett helt nytt sound, som inte finns ute på nätverket än. då jag håller på med ett album.

2010-03-24 22:45

Hans signatur :)
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2010-03-25 09:10
vad är det för typ av sound du är ute efter?

2010-03-25 11:04

2010-03-26 20:22
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-27 15:56
söker fortfarande beats att köpa!!!

Producent

2010-03-28 01:39
det kommer aldrig till skott när sansarecords ska köpa beats *varning till producenter som tänkt sälja*

2010-03-28 06:52
vafan snackar du om Konstigt? lägg ner med att sprida negativa inställningar...

2010-03-28 23:50
Din länk verkar vara bruten.
Måste få veta vad du vill ha för sound för att börja jobba.
Lägg upp en till så fixar jag ett beat inom 3 dagar.

Yuniko
www.myspace.com/chillizkingizz

2010-03-29 09:53

2010-03-29 09:54
checka speedy länken, typ något liknande sådant beat, eller så kan du söka på 3oh!3, och lyssna på låten holler till you pass, nåt sånt vore också skit tight

2010-03-29 14:22
jag säljer beats med matrial jag har 100% rätt till, så inga problem med copyrights etc.

http://www.myspace.com/nemonic
www.myspace.com/nemonic