I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

proddare sin inte är giriga utan brinner för musiken se hit!!!!

Vår Hiphop - Samarbeten

Battlerappare

2010-03-27 22:46

proddare sin inte är giriga utan brinner för musiken se hit!!!!

shueees

som sagt ni som vill ha cash dettaä i nget för er men kan lyfta era wievs å pr mkt!!!¨'

adda min msn [email protected]

för mer info / jxe Cahmullarecords

JoaquinRoyale

2010-04-01 02:31
hade lätt bjussat på lite beats om du inte hade rappat likadant som lorentz typ.
du är ganska duktig men sakar egen stil tyvärr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2010-04-01 13:57
som lorrentz ? har gjort en enda partylåt i mitt liv å de är den på spacen ådå låter man som lorrentz kan skicka lite material om du vill höra annat?
JoaquinRoyale

2010-04-04 23:40
Fan va fett om någon arrangör vill att du kommer och uppträder eftersom du inte kommer vilja ha en enda krona som de erbjuder utan hellre gör det för att du brinner för musiken.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-04-05 15:18
Grizzly P22
haha! WORD!
http://www.myspace.com/akinonline
Producent

2010-04-06 01:18
säger han som också säger att han inte betalar för beats... tss
Battlerappare

2010-04-06 03:04
vad menar du konstigt?
JoaquinRoyale

2010-04-07 00:53
Finns ingen anledning för mig att betala för beats då de producenter jag vill samarbeta med oftast vill samarbeta med mig också, det betyder dock inte att jag någonsin skulle kalla någon girig för att de vill ha cash för sitt arbete. Precis som jag vill ha cash för verser om någon random frågar mig.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik