I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beatmaker & mixare sökes

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-05-15 22:35

Beatmaker & mixare sökes

Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken för att förtydliga vad jag letar efter men jag letar efter någon som kan slänga ihop lite sköna beats och eventuellt mixa lite ibland bara för tidsfördriv eller helt enkelt för att du har kärlek för det.

Inga pengar inblandade så det här sträcker sig väl mer mot någon amatör som vill träna lite eller som jag sa tidigare: för kärleken. (kan ju inte påstå att exponeringen lär kännas speciellt mycket)

Har själv hållt på med rap en ganska kort tid men känner att jag utvecklats på den korta tiden och tror att med rätt beats och många timmar på blocket kan utvecklas till något mer. Jag har dock svårt att hålla mig till en text just nu.. hoppar och hoppar.. men det kommer med tiden.

Har testat lite olika stilar och det känns som att dom mer lugnare beatsen är i min takt (åtminstone just nu) så är det din grej så blir det ju bara bättre.

Bara slänga ett meddelande så ser vi vart det leder :)

That's how it is.