nostalgispår eller vad? Skrev det här på 5-10 min, har bara skit o få ut.. inte fixat till något i texten så är säkert stavfel, konstiga meningar lite här o där men är skitsamma..men droppa gärna nån comments!
förstå en männikas inre, känslor är värdighetbli trampad på foten som syndabockens ensamhetingen vill ha det såhär, säg bara nejmen när blickar och ord som möts så blir det alltid ett okejta saker i dina egna händer, tillit åt helvetedu kan inte tro på någon, inte ens "bröder" i samhälletöden att möta, ställas in för stora sakerär inte liten längre, o knas är månadsbidragenhar växt fort på kort tid, vad tog mig hit?ångrar inte vägen men jag gjorde det inte med flitförlåt, om det är ordet som nära vill höraingenting ska upprepas, men har fan skit att mötade va länge sen ja kunde trolla bort mina tankarbara segla genom skolan, inte snatta eller tjaffsarent psykiskt är ingenting bra, vill inte va kvarmen va fuck ska man göra när man grävt sin egen gravknas i vardagen, kämpa vidare för varje dagmen vad kämpar jag för? har fan ingenting till svarsenda jag har, är min penna o den avgudar jagden enda jag kan lita på o känner mig på hemmaplankänner nostalgi, från en gammal tidsom va tjockt jävla bra men tiden har runnit förbikan någon ta mig tillbaka, vill inte växa upplivet som tonåring är fan tuffare än vad du nånsin trotthar gått så jävla fort, hinner knappt tänka tillbaksmen när det väl faller på plats blir saker samma sakgamla spår som försvunnit, vems fotspår går jag i?försvunnen ur mig själv o skriver rad för rad utan en enda minhar fastnat för det här, nånting som ger mig modstyrkan har vuxit och insett kärleken till min älskade mordu som har de bra, lever normalt, inge knasförsöker komma på spår, men inte lätt med sveriges fuckade lagkänner frihet i tankarna när orden skriver av sigdå ja äntligen är hemma o shit mamma, fan jag älskar digkänns som skrivandet pågått längre än vad jag själv vetgamla gatan va jag men har fan alltid levt i ensamhetingen bakrund som mindre förutom planket ja måla diskretordet va hej, en hälsning till dig, min enda poet