I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker efter Musik-producenter som kan göra beats till mig!

Vår Hiphop - Samarbeten

2010-07-29 22:12

Söker efter Musik-producenter som kan göra beats till mig!

Orale gente? Jag är en svensk/mexikansk rappare som bor i Malmö, och jag söker efter riktiga seriösa musik-producenter, som kan leverera old school, west coast, chicano rap, jazz, G-funk, mid-west o east-coast beats och det ska BARA vara underground. Ni kan gärna lyssna på en låt som jag har gjort nyligen, i min myspace-sida o checka hur jag är som musiker: http://www.myspace.com/keypez

Slå en inlägg om ni e intresserad, Peace! // From your homie-friend Key-Pez

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-07-31 11:43
Producent

2010-07-31 11:44
betalar du?

2010-08-01 13:59
http://www.myspace.com/soulmazebeats
Producent

2010-08-01 14:03
Key-Pez Ska du ge ut musiken på något sätt?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-08-03 15:27
*Dopeness* - kan du vara mer specifik i vad du menar? ;-)

*Suspect!* - du har en väldigt bra east coast underground känsla, o jag gillar "baby! Get down!" låten fast jag tycker att du ska fylla in den lite mer med piano melodin i det hela...annars e den grym ;-) Och jag gillar också "soul revolution" fast jag tycker att du ska ändra den lite också. Jag e intresserad att arbeta o kunna skapa fram heavy materials med dig. Give me your hotmail adress and can talk more about this. ;-)

*Konstigt* - Well, det beror på hur mycket pengar det kostar... men jag vanligtvis brukar inte betala för beats men som sagt, det beror på hur mycket det kostar. Jag tycker väldigt mycket om "take a chill cigarette" låten, riktigt soft beat med class, u dig? Väldigt Dogg Pound stil...Men jag skulle gärna vilja att arbeta med dig o framkalla såna där beats. Och jag inser att du vill få lite cash för det hela tror jag, eftersom du ställde frågan....so how do you want it ese? ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-08-04 01:46
Key-Pez Ska du släppa musiken på något sätt?
Jag vet inte hur jag ska formulera mig bättre.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-08-04 02:14
tror han menar mera - Ska du bara släppa den gratis är på Whoa, eller göra en Skiva och sälja den vidare, mer eller mindre något sånt kan jag tro?

2010-08-04 15:04
 http://www.myspace.com/wiseenmusic

2010-08-05 09:08
Ah, well jag har ingen skiv-kontrakt eller money enough, för att släppa en skiva i marknaden...så det e nog out of the question... men jag gör reklam för mina låtar och jag uppträder med dom som sagt. Att ladda ner mina låtar genom datan, ja jag tillåter sånt när jag väl har mina låtar på radion eller att jag har en skiv-kontrakt, för att inte riskera att nån falsk snubbe snor mina låtar and gets away with it, u know? =/

Men är du intresserad så bara säg vato! ;-)

2010-08-05 09:17
*Wiseen* - Jag gillar dina trummor. Men kan du leva upp till mina krav e frågan? If u can, then send me your hotmail-adress och vi kan diskutera om det hela på hotmail eller msn. ;-)

Jag kan lika gärna säga redan nu till alla framöver: Jag diggar INTE new-age eller den mainstream musiken man hör i radion med allt pop o money o det shitet. I'm a straight underground rapper who keeps it real, and I like to keep it that way with my music. Kan ni inte leva upp till det, than you guys are waisting time here! =/
Producent

2010-08-05 16:03
adda min msn [email protected]