*Dopeness* - kan du vara mer specifik i vad du menar? ;-) *Suspect!* - du har en väldigt bra east coast underground känsla, o jag gillar "baby! Get down!" låten fast jag tycker att du ska fylla in den lite mer med piano melodin i det hela...annars e den grym ;-) Och jag gillar också "soul revolution" fast jag tycker att du ska ändra den lite också. Jag e intresserad att arbeta o kunna skapa fram heavy materials med dig. Give me your hotmail adress and can talk more about this. ;-) *Konstigt* - Well, det beror på hur mycket pengar det kostar... men jag vanligtvis brukar inte betala för beats men som sagt, det beror på hur mycket det kostar. Jag tycker väldigt mycket om "take a chill cigarette" låten, riktigt soft beat med class, u dig? Väldigt Dogg Pound stil...Men jag skulle gärna vilja att arbeta med dig o framkalla såna där beats. Och jag inser att du vill få lite cash för det hela tror jag, eftersom du ställde frågan....so how do you want it ese? ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.