|
|
|
|
|
RICH-ENT Erbjuder allt ni kan tänka er för ett rimligt pris.
Hej alla unga talanger!
Jag skriver ifrån RICH-ENT till er unga talanger i sverige angående våra tjänster. Vi kan garantera er att vi inom scenen hiphop har den största kontaktlistan i sverige (och till god väg i utlandet) till alla olika major och några indie bolag i utlandet, samt promoters och dj´s.
Det vi har att erbjuda er är följande:
Hel demolåt:_____(Text/Melodi/mixing/mastering)__1000:- Vers:___________(Text/Melodi)________________300:- Hook/refräng:____(Text/Melodi)________________400:- Mixing/mastering:_(Intro/vers/hook/outro)________400:- Promotion:______(Varierande)________________500-1500:-
Promotion = Vi skickar ut er musik till våra kontakter som ligger på antalet hundratals och berättar om er samt vad ni är ute efter, allt från samarbeten, Producering,Lyrik till ytterligare hjälp med att få just din musik att nå ut så mycket som möjligt. Vi fixar även Loggor, banners, headers på proffisionell nivå.
Vi har tidigare fixat samarbeten med bl.a:
Taylor Gang Ent. Cash Money Records Swisha House
För mer information, te.x Smakprov på mixing, loggor, lyrik etc etc etc. Kontakta mig på smb_first@hotmail.com eller meddela mig här på whoa så jag kan boka in er.
Mvh RICH-ENT.
USA/FLORIDA/SWEDEN
RICH-ENT
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Finns fortfarande tider kvar för just DIN musik att boka in. Det här är första och sista gången som vi håller de här extremt låga priserna så passa på! ni kommer inte att ångra er.
RICH-ENT
|
|
|
Tillfälligt samarbete med Bruzz som är mer än nöjd!
RICH-ENT
|
|
|
Yessur, missa inte denna chans foekz!
Ska berätta lite om varför jag tycker om deras samarbete!
1. Dom tar hänsyn till kundens plånbok, priser kan ändras osv. Det är inte ett fast pris, men ändå är det billigt, det gillar jag starkt!
2. Dom är helt sjukt trevliga! Jag skulle kunna umgås med dessa personer på deras fritid haha, alltid trevlig, glad och har mycket idéer!
3. Dom gör ALLT för att göra dig nöjd! Det är helt grymma kontakter dom har också, så missa inte detta!
Ta nu denna chans att sprida din musik till max, eller höj standarden på mix eller vad som helst, detta företag sköter sitt jobb perfekt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag skulle vara sjukt intresserad. Här är min myspace-sida så ni kan få en liten smakprov från mig, Peace! // Your Homie-friend Key-Pez
http://www.myspace.com/keypez
|
|
|
Skrev till dig i PM. Fler? har lite tider kvar så det är bara att ni hör av er!
Mvh.
RICH-ENT
|
|
|
Finns fortfarande platser kvar för den här otroliga möjligheten! Priserna kan diskuteras och det är värt varenda krona.
Bara att ni hör av er.
Marcus.
RICH-ENT
|
|
|
|
|
|
Finns fortfarande platser.
RICH-ENT
|
Moderator
2010-11-01 20:57
|
Låter riktigt nice detta, om man hade haft en större plånbok så hade man nog nappat. Men tyvärr så är det inte så just nu
//TW
|
|
|
OBS: Vi kan fixa priser efter kundens budget, men det här är på ett ungefär hur det kan se ut, färdiga upplägg :OBS
RICH-ENT
|
|
|
Kan man 'beställa' bara mastring? Om man tar bort text/melodi/mixningen ur demogrejen?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
|
|
|
Detta låter väldigt intressant! Det jag är intresserad utav är text, både vers och refräng. Stilen på texten jag är ute efter är mainstrem, typ som Taio Cruz, Jay-Kay osv.. fast på svenska då. Jag hade dock velat se eller höra en låt som ni har skrivit texten till i samma genre som jag är ute efter! kan det fixas? :)
www.myspace.com/EmilE438
|
|
|
Emil_E: PM:a mig lite mer information så fixar vi fram något!
RICH-ENT
|
Producent
2010-11-30 16:54
|
kan man få nån preferens på nåt mastringsarbete ni gjort? eller varför inte mix+master, det är väl lite mer talande även om det är mastring jag är ute efter
www.facebook.com/popularmusik
|
|
|
adda mig på smb_first@hotmail.com så tar vi allt därifrån, ni som är intresserade!
Spotify, iTunes, CDON.com, Amazon, EMusic, Napster, Rhapsody etc etc tjänster finns nu också för ett bra pris!
RICH-ENT
|