I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent söker rappare

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-10-27 11:12

Producent söker rappare

Goddag, som producent går jag under namnet FindersKeepers och som utövare av ordtugg kallar jag mig JimmyMorfin. Verksam på den svenska hiphopscenen sedan tidigt 2000-tal.

Jag har primärt en artist + min egna grupp Paradigma som jag producerar grejer åt. Dock så är produktiviteten hög och ibland gör jag beats som blir placerade i en mapp på datorn och stannar där.

Här söker jag då en talangfull musiker att som är i behov av exklusiva beats och som är kreativ och produktiv när det kommer till att få saker att hända.

http://www.paradigmskifte.se/musik/Paradigma_ft._Fakalen_&_Thomas_Kvick_-_Ingen_Lek_(JimmyMorfin_remix).mp3

Senaste produktionen finns här. Det är en remix.

Om du är intresserad av att få exklusiva produktioner så vill jag ha myspace eller speedy på de senaste grejerna du gjort här.

Jag kan även tänka mig att stå för mixning om jag har tid över och det enda kravet jag har här är talang.

Holla!

Sample