Söker colab RealKid ft... - HatareSöker colab till denna låtenHatare heter den och den ska vara till alla som hatar och sen har jag skrivit om en som va min vän men som försvann ganska fort... HATARE alltså!Hojjta om ni är sugna !:)Min text!:Reff: Alla som är hatare på mig, säg detalla som gillar det jag gör, säg dettill alla er som hatar på mig, gör jag tracket till erför att visa vad jag tycker om er Vers: Du har inte en chans, i detta avlånga landNär du ser mig på din scen sätter jag er stad i brandNär du lyssnar på mig så är det något braOch du smälter till mitt sound för att jag är jag Det finns lurare, bedragare, hustlare, Falska jävla fitter så som wannabe rappareJag har lärt mig en sak om dessa jävla tattareta aldrig saker för givet, ja jag fattareEn gång är ingen gångmen nu står du där, fattar nada, bara nollDu fatta inte, du hade ingen kolldu tog det och sen bytte rolldu försvann men jag hoppas jag får tag på digför jag ska slå, tills jag spräcker skallen på digdu kan gömma dig, och jag vet att du hatar på migMen jag hatar att bli älskad o älskar att bli hatad