I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker folk som kan sjunga på house låtar till spotify släpp!

Vår Hiphop - Samarbeten

2011-09-25 13:22

söker folk som kan sjunga på house låtar till spotify släpp!

som det står i rubriken så söker jag killar/tjejer som kan sjunga bra! Låtarna kommer va med på min nya platta som släpps på spotify. Genren kommer variera lite men mestadels bestå utav någon slags pop/dance/house blandning.

Är du duktig och vill nå ut till fler lyssnare så hör av dig ASAP!

Ni behöver bara spela in, text jobbar vi ihop med och jag står för mixning osv..såklart :)

jag har hyfsat med lyssnare på spotify och en hel del på både myspace och soundcloud. Spelas även på klubbar då jag har kontakter!

www.myspace.com/EmilE438

2011-09-25 13:23
glömde skriva att om ni är intresserade så adda mig på msn och skicka lite smakprov på era bästa låtar! jag kommer inte kolla whoa specielt ofta utan MSN ÄR DET SOM GÄLLER så alla vet :)

och btw.. ni kommer inte bli besvikna på låtarna, dom är riktigt fresh
www.myspace.com/EmilE438

2011-09-27 23:23
Jag är down!
RealKid in da haus!

www.myspace.com/RealKidofSweden

2011-09-28 15:20
låter soft, hojtar på msn sen så kanske man kan testa :) pejs
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2011-10-08 12:52
msn: [email protected]

sjukt att folk här sover på detta.. jag själv hade varit sjukt intresserad om nån gav mig ett sånt här erbjudande.. men men
www.myspace.com/EmilE438
Rappare

2011-10-08 17:07
Är det bara sång du söker?
 ööööööööööööööh

2011-10-09 18:24
asså, lätt att vara med på nått sånt.. men det med att jobba med texterna ihop är inte riktigt min grej
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-10-17 10:50
aight, men jag vill ändå ha ett finger med i vad det ska vara för tema på låten. är du intresserad så lägg till msn och skriv där! [email protected]
www.myspace.com/EmilE438

2011-10-25 02:27
addad
 LotsOfLove

2011-10-26 22:49
Sök på regnar över mig på spotify, jag sjunger refrängen.
[email protected] om du vill höra av dig