I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker producent !

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2012-02-05 14:37

Söker producent !

Hej jag letar efter en producent som skulle kunna första gången ge mig ett gratis beat. Mitt Artist namn är Identity, dock skulle jag vilja ha beat efter namnet. Om ni kan förstå vad jag menar, det ska vara beats med en bakgrund om svåra tider, kämpande, förvirat , trauma och så vidare. Innan körde jag mycket på svenska men eftersom många tycker jag låter bättre på engelska så har jag börjat köra det istället. Mitt artist namn innan jag bytte var mitt efternamn Isendahl ! Finns på youtube, dock endast svenska låtar !
Jag har skrivit låtar som jag ska spela in och har några på g som är inspelade men inte helt klara. Så om där finns en förstående producent här ute, så hör gärna av dej, skulle vara tacksam om man får hjälp med gratis beat i början kommer självklart att betala sen, och vi kanske kan börja samarbeta. Så hör gärna av dej Mvh Identity