Bilda rapgrupp nån?

Vår Hiphop - Samarbeten

Bilda rapgrupp nån?

Shuuz!

Har hållit på med musik i snart tre år och känner att det skulle vara kul att hitta nån/några som man kan bilda en grupp med:)
Vi bestämmer gruppnamnet ihop, viktigt är att ni har tillgång till egen studio så vi kan spela in när vi vill:)

Om nån är intresserad hör av er i pm här eller min facebook Suryakant Dolor Olsson

Black Cobra
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Tjoo. jag addade dig precis på FB , Simon strand heter jag där . Jag är väldigt intresserad av att bilda en grupp , jag har en egen studio hemma så jag kan spela in när som helst , hör gärna av dig :)

Simme

I'm down, har dock ingen egen studio. Men bor i Stockholm
Rappare

2012-07-22 00:37
Har inte heller någon egen studio men hör av er om nån vill samarbeta, kan säkert fixa mig en studio på nått sätt :)
Don't read history, write it.
Köp en studio åt mig så kör vi. :B

vart rapstar : för länge
Wurrup?
shoo omilow här har hållt på med musik från och till skulle vilja bilda en grup med dej/ er har en egen liten hemma studio!!!

den ända problemet kanske för er och mig är att vi kanske inte bor i samma stad!
jag bor i helsingborg!
men men man vet ju aldrig om du/ni är intresserad av att bilda en grup/band med mig ! då tycker jag att ni hör av er!
pm mig bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var ett tag sen man höll på med musiken men jävligt sugen att börja igen så visst
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Rappare

2012-11-10 22:38
Är med sugen på att starta grupp
All support uppskattas /// Elaz
Producent

2012-11-11 18:23
Ja kan va producent

ChamounProductions
Hojta i PM om ni är sugna!

http://www.youtube.com/user/simme036?feature=mhee

Min youtube kanal // Simme!