I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker nya producenter.

Vår Hiphop - Samarbeten

2012-10-04 12:47

Söker nya producenter.

Tjena.
Söker nya producenter till bland annat min nya EP.
Det krävs bra kvalité men jag erbjuder bra rap på dina beats och mastring på dem också.

Om du är tillräckligt bra så kan vi självklart prata priser, inge vill jobba gratis.
Kontakta mig här via whoa eller på Facebook.

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-10-24 20:02

150 st för "My eyes closed med tagg" & "Nobody med tagg"
100 kr för "thefloaters"

Dra ett PM om du är intresserad!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2012-10-24 21:55
Du kanske kan få köra på min cpfeta framtidsbeats gratis, dvs om du tror att du klarar det...

http://soundcloud.com/80scrackpolo
Producent

2012-10-29 17:54
Tjena, Jag proddar hiphop beats och så som jag ser så vill du ha ''riktig'' kvalitè.
Ta en titt på mina beats och säg till om du är intresserad.

du kan nå mig via mail:

[email protected]
ChamounProductions

2012-11-04 21:10
Dundermannen 17. sheyt. jag är imponerad av din 80s crack polo. jag har varit inne på liknande grejer ett tag men det ligger inte uppe. Sellish: smaka på den här:

kontakta mig om du gillar så snackar vi.

2012-12-19 16:35

2013-06-13 17:35
tja, om du fortfarande är intresserad av att göra låtar e de bara att höra av dig!

2013-06-15 14:37
Nu ett år senare ser jag tillbaka på tråden, ber om ursäkt att ni inte har fått svar men har varit väldigt upptagen med musiken på senaste och inte kollat Whoa.
Är fortfarande intresserad, och kommer nog alltid vara!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent

2013-06-16 20:24
Tjenare!

Utan vidare presentation är vi seriösa i vårat arbete, vi skriver allt själva och har god erfarenhet mer än 10-12år i branchen, kan våran grej och vill du vara del i detta?
- Jamen vafan sitter du där o gräver navelludd för ?
Vi hör av oss inom kort och ser verkligen fram emot o höra dig för att förverkliga ett bra samarbete där framtida projekt också kan komma skapas med glädje!

Fred!
// D & N

Kontakta gärna med information här på Whoa så ringer vi eller mailar inom kort, allt som passar änna!

2013-08-18 03:26
Checka beatsen