I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som behöver en vers?

Vår Hiphop - Samarbeten

2013-05-28 00:45

Någon som behöver en vers?

Tjo! Blev sugen på att kicka en vers. Någon som har någon låt på g som behöver en gäst?

Var några år sedan sista släppet men suget har funnits, inte tiden..

Helst någon från back in the days

www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Rappare

2013-06-02 19:15
Är i startgroparna i skapandet av ett mixtape. Hör av dig om du vill gästa!

Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Rappare

2013-06-05 17:21
Yo Ophone och Friggan jag är inte någon från back in the days, men det är den musiken jag vill kicka.

Håller på lite egen skit nu samtidigt som jag kickar med mina homies.

Ophone har du 'mycket' fritid nu eller är det bara mindre jobb?

Friggan Att avgöra på Vad vill du bli kallad? så tycker jag att du är grym på hooks, dock att du har lite lacks i verserna. Prove me wrong, älskar att ha fel när det kommer sånt här!

Såhär låter det från min grupp, Rotan Boys där jag på den här låten, Ingen Fara lägger en tveksam åtta.

Jag vill helst kicka humanpolitisk rap på boom baps eller på soul/jazz/hiphop-beats, annars smutsiga nittiotals-beats och kickar rader om hiphopens historia, allt från hur musiken uppstod och de fyra elementen.

Hit me up!
Always looking for collabs and other hiphoppers.
Contact me at [email protected]
Rappare

2013-06-11 12:32
tack!
vem är du i låten? vilken tid börjar du rappa?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Rappare

2013-06-13 23:21
Oj, glömde visst nämna det... Jag börjar vid 1:35
Always looking for collabs and other hiphoppers.
Contact me at [email protected]

2013-06-29 00:21
tjo grabbar! Jag är på whatever! Jobbar på hemmaplan nu så det är lite enklare att kicka nu så :)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen