I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Se Death Note på webben

Övrigt - Webbsidor

2008-06-06 12:31

[Hemsida] Se Death Note på webben

http://www.deathnote.tv/

Vet inte hur pass legal sidan är och kunde i ärlighetens namn inte brytt mig mindre..

Hur som helst så länkar jag inte till nedladdningsbart material så sidan borde vara i sin ordning.

Hur som helst så kan man se Death Note anime serien och filmerna på webben direkt. Riktigt bra tidsfördriv.

2008-06-06 14:23
Nice som fan, hoppas att adminsen låter tråden vara kvar bara.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2008-06-06 21:00
Bästa anime-serien någonsin.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-06-07 12:30
För att förtydliga, det är Filmatiseringen av Death Note man kan se på webben.

potatissuger
japp den är riktigt tung.

FarmorBerit
Hehe gått bra så länge.
Producent

2008-06-07 17:20
Fan va nice. Ska ta och se om det då. Hur är filmerna? hört att dom är rätt sunkiga...

2008-06-18 11:33
Filmerna verkar ju jävligt coola, var helt inne på att dom skulle vara animerad.

Kan väl inte vara så kassa om dom toppar japanska listor i 2 veckor
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Graffare

2008-06-18 21:20
när jag först såg den här tråden vart jag hookad totalt :P
lackar fanimej dock på att 37de avsnittet inte finns textat på engelska ännu -.-'
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2008-06-18 23:05
PuGe
Well.. du kan ju hrm söka på nätet.. finns fansub grupper som har subbat 37an.