|
|
|
|
|
[Video] Jag kan sparka genom betong!
OUCH.
jagvillocksåhaenblog.com
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Hangaround
2008-06-10 12:28
|
|
|
|
Jag vet, vi filmar när jag sparkar på en vägg!
Nej, men saaatan vad ont.
Beat the odds like an abusive freak show owner
|
|
|
Fy fan i helvettes jävla piss hästarsle va ont det måste ha gjort.
|
|
|
hahahah så tröga kids. tänk smärtan fyfan asso.
Sleep is the cousin of death
|
Hangaround
2008-06-10 14:13
|
Hahaha, hur länge satt han fast där då tro? Knappast så att hans polare orkade lyfta upp och dra ut honom...eller? De borde fortsatt att filma så man få se hur han ligger och gråter och kommer ut en halvt ben kortare, hahaha.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
haha det är så paaaaiiiin! - tänk er paniken sekunderna/minuterna efter kameran stängs av! - massa yra småkids som inte har en aning vad dom ska göra för att göra situationen bättre, typ spenderar en kvart med att försöka "lyfta" betongblocken ;)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
|
|
|
natural selection in action! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
|
|
|
ajajaj
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
|
|
|
|
|
|
fattar inte hur ni kan skratta at det har.. och annu mindre hur en admin kan lagga upp den. Han blev antagligen av med foten....
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
jääävlar, de där gör så satans ont. rätt äckligt
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
Hangaround
2008-06-11 01:51
|
Vadå, så bara för att han är admin så får han inte tycka detta är kul på nått konstigt sätt?
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
admins måste vara pk.... lr? :S :P
L affin aOut L aood
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
|
|
isofu:
så avsaknad av all logik kan inte vara kul för folk med en intelligensqvot på över -2? Ser man på konstruktionen och funderar i ca. 1,3 sekunder borde vem som hälst kunna lista ut vad som skulle hända med en wannabe-karate-kid som denna.
/P Strom Producent och Allvetare.
|
|
|
vad är sympati?
smällarna låter ju mer som om han sparkar på metall så lär ju inte behövt amputera, sen tycker jag iaf att han får skylla sig själv..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|
|
|
haha.. de borde göra en video med den gifen och ta med "ouhhh" ljudet från Mario64 :D
Get Random!
|
Moderator
2008-06-11 12:40
|
mr incognito - Konstruktionen kan även misstolkas som att blocken inte vilar på varandra, utan är fästa i de vertikala byggelementen. Resultatet av att sparka igenom en sån konstruktion skulle enbart genererat det hål som de trodde de skulle få.
Men, eftersom det ju var byggt om det var byggt så genererade det tyvärr total smärta.
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
precis, inte helt självklart man skulle se den komma. Men oavsett hur klantig snubben var så tycker jag inte att han förtjänade det där och jag tycker videon är för tragisk att skratta åt.
En admin behöver kanske inte vara politiskt korrekt, men åtminstone följa det goda exemplet (och regeln) att inte posta stötande material, vilket jag tycker stympning borde klassas som. Kolla hur jävla smal springan är mellan skivorna när dom slår igen. Tror den foten är ett minne blott.
Jag är inte överkänslig, men när slagsmålsklipp och sånt brukar tas bort av admins... :/
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
Helvete..! Jag kommer hädanefter aldrig sparka på en vägg. :S
|
|
|
ohhhhhh... jag e helt mållös. sånt här gör ju ba ont i en
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
help me, help me!
hahahaha, man får ju alltid skylla sig själv när man gör dumma saker som resulterar i smärta, det är bara jobbigt när man vet att man inte har någon annan att skylla på än sig själv..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
|
|
|
pigglaen: Du verkar ju inte ha någon medkänsla alls? Läste JackVegas tråd om beroende för ett par minuter sen...
|
|
|
Komigen, hade någon stoppat in hans ben där hade det varit lite synd om honom, det där är ju helt självförvållat, instant karma!
|
|
|
Det låter inte som att han sparkar på betong?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
|
|
|
pigglaen: Tänk efter lite. De är barn, och de har uppenbarligen väldigt tråkigt. Så av nån anledning börjar de sparka på en betongvägg. De märker att betongblocket åker in lite grann för varje spark, så de försöker sparka ut blocket till andra sidan (de tar för givet att blocken sitter fast på sidorna). Helt plötsligt flyger blocket ut, och tydligen så var blocken fastsatta ovanpå varandra på nåt sätt. Killen som sparkar får foten och underbenet krossat, får sitta fast där med outhärdlig smärta och sen åka till sjukhus och få det amputerat.
Rätt åt honom?
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!! DUMMA, dumma dumma dumma dumma dumma idiot!!
AAAAAAAJ!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
Hehe glad över att man inte gjort en sån där själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Hangaround
2008-06-11 20:31
|
Men fan vad sugen jag är på att se fortsättningen. Hur de (när de väl lyckas) drar ut honom och benet är helt mos och hänger :D
|
|
|
Qnivqast
Hahaha ja, helt klart rätt åt honom.. Som alla de gånger man själv gjort illa sig pga sin dumhet, men det är ju alltid kul att skratta åt andras dumhet..
Synd är det om svältande barn och våldtäcktsoffer, detta är humor!
|
|
|
pigglaen: Haha, tvivlar på att det skulle vara en kul händelse när man sitter ett år senare i rullstol...
|
|
|
hur lyder ordspråket? somliga straffar gud med det samma? aja det ordspråket passar in här iaf:P fy fan
|
|
|
laste spelberoendetraden och maste saga att du pigglaen verkar vara en typisk sociopat, vilket inte gor till till en starkare manniska. Du saknar det som gor oss till manniskor, det som skiljer oss fran djur.
|
|
|
FAIL!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
|
|
|
Qnivqast
inte för honom, jag hade garvat lika mkt åt klippet ändå, men du låter ju som du är ganska efterbliven..
|
|
|
isofu P3
Det skulle man ju kunna kalla mig.. Jag ser dock ingen skillnad på oss och andra djur, alla fungerar vi lite olika, men hela det här "det är just det som gör oss mänskliga, annars är man djur" är ju ett jävla tankesätt från präster back in the days, det är ju bara att inse att vi bara är ännu en ras av 21984897214 andra på den här planeten, du är varken speciell eller bra, du bara är!
|
|
|
aj, fan va ont. Väggen fick sin hämnd ( ^ ^,)
|
|
|
det fick mig att bli svimfärdig och illamående..AJ AJ AJ AJ AJ AJ AAAAAAAAAAAAAJJJJJ!!
One chapter a day
|
|
|
FINISH HIM! :P
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
|
|
|
AJAJAJAJ!!! benet blev ju helt platt efteråt. han lär behövt amputera om allt blev mos. usch!
Idag är jag farlig
|
|
|
Gud straffar vissa med det samma.. Gud gillar uppenbarligen betongväggar..
Ja som sagt, det ser rätt tungt ut, så det lär ha tatt ett jävla tag att få bort han.
Undra om han fick ett pirat-träben som protes??.. yarr yarrrr..
|
|
|
|
Graffare
2008-06-13 10:22
|
Kan inte mer än säga att det är lite lustigt att han låter så lugn när han säger "help me, help me"
|
|
|
SaXoR: Passande signatur du hade, ha ha.
|
|
|
VeCn Kroppen pumpar nog ut sjukt jävla mycket adrenalin där. Tror inte han fattar att benet är krossat.. :P
Qnivqast Haha, that's how we do it! ;D
|
|
|
pimp cane kan man kopa at -> hallet!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!
-Katt Williams
|
|
|
Det där är abslut inte betong iaf. :P Det hör man ju på ljudet.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
Det är ju råfejk. Benet blir inte platt sådär bara.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
|
|
|
im down with pigglaen
work some magic
|
|
|
youtube kommentarerna är skoj haha "Guy: Help me! Help me!! Wall: OM NOM NOM NOM"
work some magic
|
|
|
Im down with P I G, yeah you know me!
|