I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vanliga frågor om nya versionen.

Whoa Community - Allmänt om whoa

   
Webmaster

2003-09-21 16:43

Vanliga frågor om nya versionen.

Vanliga frågor - Vanliga svar.

Q: Jag kan inte regga mitt nick på INT.
A: Om du hade läst på informationsidan när whoa var nere så hade du vetat att man inte behöver regga en ny användare för att vara på INT. Man bara går in på sina inställningar (annat) och väjer att aktivera sig på båda.

Q: Kommer mina meddelande försvinna om jag blir medlem på INT?
A: OM du är medlem på svenska och väljer att aktivera dig BARA på INT så försvinner dina meddelande och allt sånt. Om du däremot väljer att aktivera dig på båda så är det inge problem. Om du sen väljer att ta bort dig själv från än (bara vara medlem på 1) så försvinner den som du valt att inte vara med på. Ganska logiskt om man tänker lite :)

Q: Var är mina aktiva?
A: Vi har tagit bort den funktionen och ersatt den med favoriter. Detta p.g.a Dina aktiva buggade rätt rejält och vi tyckte det var smidigare om man själv hade kontroll på den listan. Vi tar gärna emot önskemål om förbättringar kring den funktionen.

Q: Var är mina meddelande och gästboks inlägg?
A: När jag flyttade all data mellan versionerna så gick vissa saker OTROLIGT långsamt. P.g.a vi bara hade helgen på oss att göra denna flytten så var jag helt enkelt tvungen att rensa rätt kraftigt bland folk meddelande och gästboks inlägg. Ledsen om nåt har försvunnit men man ska inte spara viktiga grejjer bara på whoa.

Q: Får jag posta t.ex ett låtsläpp på både INT och SVE.
A: Japp.

Q: Är det separata meddelanden och gästböcker för de olika versionerna?
A: Ja

alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se