|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
hur gör man så att det står nått annat?
arne weise
|
|
|
precis det jag ville kolla ifall jag kunde :)
|
|
|
( url link=Hej)Här skriver du texten som ska visas(/url )
|
Producent
2003-10-09 23:13
|
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
|
|
|
I had this bad bitch Uptown, she was like LUNARSTORM!
|
|
|
va fan hur lyckas ni
|
|
|
|
|
|
först skriver du va det ska stå, ex like whoa! sen markerar du det och trycker på url knappen. då ändras texten(like whoa!) till det här: ( url link=like whoa! )like whoa!( /url ) fast utan space mella texten och (. då ändrar du texten efter url link= till adressen som ska länkas till ex. www.whoa.nu. så det ser ut såhär: ( url link=www.whoa.nu )like whoa!( /url ) resultatet: like whoa!
|
|
|
Jag tycker faktiskt det står förklarat ganska bra precis här brevid...
|
|
|
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
|
|
|
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
|
|
|
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"10a? skulle inte tro det du ser ut som en påse skridskor" hahahaha
|
|
|
( url link=http://www.google.com)TEXT(/url )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Hangaround
2003-10-17 08:02
|
( url link=www.whoa.nu )Test!/url )
|
Hangaround
2003-10-17 08:03
|
|
Hangaround
2003-10-17 08:03
|
( url link=www.whoa.nu )jaha.( /url )
|
Hangaround
2003-10-17 08:04
|
men vafan..ähh.. orkar inte mer..kl e 8 på morgonen.. får skylla på det :P
|
|
|
|
|
|
jävlar vad många som skrivit i denna tråd då :)
|
|
|
nästan lika kul som gamla citat tråden..
|
|
|
Snäll kille 18 söker tjej eller liknande.
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
|
Hangaround
2003-10-26 18:55
|
|
|
|
( url link=www.whoa.nu)tjabbaa(/url )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Musicians don't retire; they stop when there's no more music in them. - Louis Armstrong
|
Producent
2010-01-08 18:27
|
|
Moderator
2010-01-08 18:42
|
|
|
|
http://img195.imageshack.us/img195/841/nymfrtavla.jpg
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
|
|
|
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
|
|
|
Haha shit, scrollade ner från Topic och såg mitt namn. Kunde inte komma ihåg att jag läst denna förut..
Kanske för att tråden är 7 år gammal haha. Stört.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
|
Moderator
2010-02-26 23:34
|
|
|
|
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|