I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dP - Dagens Punchline (Ni som tipsar - LÄS)

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2003-10-13 18:46

dP - Dagens Punchline (Ni som tipsar - LÄS)

Är riktigt dålig kvalite på många inskickade rader (gick igenom ca 100 st idag, 90 gick bort), så eftersom många inte riktigt förstår vad det går ut på så skriver jag detta inlägg och förklarar game.

1. FYLL I ALLA FÄLT

Lägger inte in tips utan låtnamn, rappare, tipsare.

2. STAVA RÄTT / CITERA RÄTT

Se till att det är rätt. Kan du inte stava? Använd word.

3. HELA RADEN + BUILD-UP LINE

"we make green like yellow and blue" - Rise duger inte. Fyll i build-up linen också, i detta fall såhär: "For certain, you need someone to yell at your crew / When me and Aph connect, we make green like yellow and blue".

4. PUNCHLINES

Se till att det är en riktig punchline. "jag cuttar dig så jävla hårt att du dör" är INTE en punchline. Vet du inte vad en punchline är? Lär dig, eller tipsa inte.

Den får gärna vara BRA också.

5. SPAMMA INTE

Spam i dP räknas som spam på whoa.

6. FAKE-NICKA INTE

Vi (jag, mufakka, howser) ser nicknamet på de som postat den, oavsett vad ni skriver. Om ni ska tipsa era egna rader är det lika bra att skriva rätt namn.

7. KOLLA ATT DEN INTE REDAN FINNS

Vi pallar inte söka i arkivet efter varje rad som tipsas, kolla upp det innan du tipsar och gör oss en jättetjänst.

Något oklart? Läs FAQ.

Tack! / dP-crew (Hörstedt, mufakka, howser)