I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Admins, varna niprone eller ändra regel?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2003-11-28 21:53

Admins, varna niprone eller ändra regel?

Jag tycker jag har varit lite schyst och tipsat om de trådar som jag snubblat över där man har missbrukat CAPS.

Jag blev tillrättavisad för en tid sen och fick regeln förklarad för mig. Jag tyckte det var lite konstigt eftersom regeln inte följdes speciellt konsekvent utan verkade mest vara isolerad kring vissa admins mot vissa användare.

Jag fick det senare förklarat för mig att det faktiskt inte var så utan att man rättar de felen i mån om tid, om man upptäcker det.

Jag ville testa detta och anmälde därför en hel del capstrådar som jag såg, speciellt i svensk hiphop forumet. Ja, det var till viss del för att provocera men tyckte mest att jag var schyst som hjälpte till att hålla snyggt i forumen.

Mina tips har postats här: www.whoa.nu och dealen angående niprone finns i samma tråd.

Personligen tycker jag att hjälp bör uppskattas, eller iallafall tas till vara på, men istället så driver han bara med mig och tycker att jag är töntig. Varför?

Jag föreslår att ni antingen skippar regeln om caps, om ni ändå inte ska följa den... eller säga till niprone.

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)