I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2003-12-03 22:59

seriöst....

soft att ni börjar få seriös reklam på whoa nuförtiden... inte för att det har vart oseriöst innan men det känns lite mer, mer nu.

(alla trodde jag skulle gnälla om någon tråd med CAPS när dom såg forum rubriken, eller hur)

iaf, det känns som att whoa växer mer och mer, och i takt med det så växer antalet småungar som blir rekomenderade hit.
och nej jag ska inte dra alla över en kant, många "småungar" är smarta och har bra värderingar.

själv börjar jag bli rätt trött på forumen, men whoa är fortfarande jäkligt bra om man bara ska snacka med lite coola folk man "känner" här.
det är lite halvtråkigt att jämt tänka på eventuella missförstånd eller saker som folk kan tänkas vränga på bara för att provocera osv så fort man skapar en forum tråd.
det är ganska tröttsamt med alla som har familjeproblem eller kärleksproblem eller andra problem som bara måste tas upp i vardagsfilosofi.
dom flesta vet vid detta laget vilket som är det godaste snuset och vilket hak som har den bästa pizzan i din stad.
vi vet att alpha omega gillar paprika och ogillar caps, vi vet att DP råkar upprepas ibland eller att den kanske är något under den kvaliciferade ramen av orden punchline.
och framförallt, vi vet att biltema cans suger, att det är jättesvårt att instalera cs och att alla admins är jätte elaka och dominanta svin som får stånd av att radera just DIN topic som var jätte seriös i dina ögon. (hänvisar till mitt påstånde ovan om att försäkra sig mot missförstånd... jag var IRONISK!)

Så vart vill jag komma, ja inte till det att folk tycker att jag är en jävla gnällkärring för jag menar det inte som gnäll, jag förmedlar mer en sammansvettsning av forum trådarna och inläggen från en viss åldersgrupp med vissa undantag.
det jag vill komma till (äntligen) är att det hade vart grymt med en version som är ålders spärr på, hur nu det skulle genomföras.

jag vet också att jag inte måste prata eller läsa alla topics jag uppenbarligen stör mig lite på, men om man t ex går i en park med 40.000 hundar i kommer man rätt ofta trampa i bajs för många är oansvariga och låter bajset ligga.

Rock out with your cock out!