Varför togs tråden "ebony girls" bort?
Där lade jag ner hela min själ och nu är den borta. fjantigt som fan. varför det? stötande med lite hud?
Crime Pays, ask the Rothschilds!
haha. den va nice ju! whoacrew... det var ett misstag!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Sjukt misstag! Jag/Vi ska ha en jävligt bra förklaring varför den togs bort. Jag posta som en galning på en massa vackra kvinnor. tråkigt som fan...
Trådens existens var ytlig och diskriminerande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag var inte in i tråden. Visste inte ens att den fanns. Skulle tråden ha hetat "ivory boys" så skulle den antagligen ha fått negativ respons av de flesta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fleppo2 va? du menar att titeln bestämmer om tråden bör få vara kvar? trodde det va innehåller som avgjorde...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag tog inte bort den, men var den inte typ en kontaktannons?
Rhetoric: Inte titeln. Ämnet. Både smårasistiskt och ytligt.
Fleppo2 Va? vad mummlar du om... det var absolut inte rasistisk, det där håller inte grabben. det var en positiv tråd som hyllade svarta tjejer.... och jag vill gärna ha ett svar varför den togs bort? Hörstedt P18 Nej det har jag inget minne av men killen som gjorde tråden skrev skämtsamt om det fanns några svarta tjejer på whoa så kunde dem messa honom, har jag för mig. inget seriöst. Mirella F20 Tråden handlade om svarta kvinnor och deras utseende. Endast positiva hyllningar till deras bootys. Vi postade även länkar till bilder i tråden, smakfulla.(ej nakna)
Fleppo2 egentligen har väl du inget att tillföra denna konversation? Jag var inte in i tråden. Visste inte ens att den fanns. hur kan du då säga: Inte titeln. Ämnet. Både smårasistiskt och ytligt. den va ABSOLUT inte smårasistisk. den var raka motsatsen. samma sak som om en tråd handlade om "snyggaste blondinen!"
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P19 Mera om man skulle göra en tråd om "Den snyggaste vita bruden".
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Hwarang hur många icke vita känner du som är blonda? precis.
Rhetoric P19 2, en asiat och en svart. Det handlar om att man betonar ras (inte hårfärg) i rubriken, så folk kan finna det stötande.. eller bara idiotiskt. Jag tycker det var en överdrift att tråden togs bort, men det är inte INTE samma sak som att skriva Snyggaste Blondinen.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
jasså, jag trodde bara vita kunde födas med blont hår. kanske har fel? om det inte är fel så e det exakt samma sak som att skriva snyggaste blondinen, eftersom indirekt så handlar det endast om en ras.
Rhetoric P19 Nu för tiden kan man färga håret! Det är sant, faktist. Nej, det är inte samma, och absolut inte på ett adniministrativt plan. Snyggaste ebony bruden skulle flippas med Snyggaste vita bruden. Inte blondin/Blå ögd eller andra drag.
Vi postade även länkar till bilder i tråden, smakfulla.(ej nakna) Eh, jag äcklades mest av vivica fulhet, men men. Jag tycker också att det var omotiverat. Rolig tråd ju, ungefär lika skojjig som den babe:igaste kändisen, eller vad den nu än heter tråden.
I´m with stupid--->
okej då, då ändrar jag namnet på tråden till "snyggaste äckta blondinen!"
tack seb1 för det. jag är mänsklig iaf...fan!
hyr ett rum!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Att överhuvudtaget dela upp männsikor i hudfärger o.dyl. är rasistiskt i min mening. "Positiv rasism" är också rasism. Dessutom kan man se det så att tråden exkluderade övriga. Och ja, jag skulle reagera likadant mot en tråd som heter "snyggaste vita bruden", då den rubriken också är både ytlig och genetiskt exkluderande.
ayaros F21 hahaha sluta för fan, du älskar Vivica Fox... erskänn? Fleppo2 bullshiiiit. Dela upp människor i hudfärger? Men den nakna sanning är att vi alla ser olika ut... varför hymla om det? Inte rasistiskt, mer realistiskt. Hur ska man då få rasismen att minska om man inte nämner det... näää, tack vare sånna där trådar så minskar den. Kan någon förklara varför den togs bort för tredje gången?
seb1 haha... Moraltanter on steroids... not good...
ebony = black = neger = rasse admins?
In it for the game, not for the lame...
DnH: Inte så vitt jag vet. Hurså? Vad har det med saken att göra?
för att citera trådskaparen... "Jag var tvungen att skriva av mig detta för jag är helt nere i det och om några mörka tjejer hinner se detta innan moderatorerna ta bort det, skriv till mig! :)" det var mer en kontakt-annons... hade den stannat kvar hade blandat blivit ett kontakt-annons-ställe... 5 trådar om dagen, en som söker latinas med bruna ögon, en som söker norska tjejer som tycker om att ha jeans, en som vill ha medel-långa killar som gärna har ett par AF1's på fötterna, någon som tycker om långa och romantiska promenader... osv. osv. see where this is going? skapa en tråd som inte är kontakt-annons, posta smakfulla bilder vetja...
Fleppo2 alla attraheras av olika saker, det vet ju alla. tråden i fråga handlade ju om ebony tjejer och riktade sig mot dom som attraheras av just dessa tjejer. ska detta då va rasism, aven om det e positiv rasism? okej om trådskaparen hade nämnt hur mycket han hatade vita tjejer, då hade jag köpt det, men inte i detta läget! Dirty-Dave sa det bäst: Dela upp människor i hudfärger? Men den nakna sanning är att vi alla ser olika ut... varför hymla om det? Inte rasistiskt, mer realistiskt. Hur ska man då få rasismen att minska om man inte nämner det... näää, tack vare sånna där trådar så minskar den.
daviden P23 "Jag var tvungen att skriva av mig detta för jag är helt nere i det och om några mörka tjejer hinner se detta innan moderatorerna ta bort det, skriv till mig! :) " lägg märke till smajlet, inte direkt något seriöst. Men tråden utvecklades inte åt det hållet. Och du målar upp ett mardröms senario utan dess like.
Dirt-Dave ni vann? skapa en tråd? förstår inte varför du klagar nu. jag uppfattar en ":)" som en vanlig smiley, om det hade varit en ";)" hade det varit annorlunda - alla är vi olika. men som sagt, användarna vann, kramas istället :) jag vill se en tråd om mörka skönheter i blandat nu ...det är jultider för fan! :)
Jag gillar hur ingenting är seriöst om det är en smilegubbe med. Omöjligt att tolka en smilegubbe eftersom alla använder dom olika.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas ord på den där.
yeah yeah... vad var det jag sa:) Någon som orkar starta en ny tråd? känns inte lika roligt längre... haha
Haha det är var sjukt kul. Finns Fleppo på riktigt?
Offbeat Collective - din present 2005.
Mirella Du lär nog starta en ny tråd om du vill se lite brown chicas & chocalate muffins:) får jag fråga varför? du är tjej och...?
Qanti: Bra fråga. Svaret är "nej, faktiskt inte". Rap_Queen är min förebild. En dag kommer ni att få veta sanningen.
Eller för att citera Rap_Queen; "Jag finns, men jag existerar inte".