I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill ha eran åsikt om ett raderat inlägg

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-02-01 22:38

Vill ha eran åsikt om ett raderat inlägg

Nyss gjorde jag ett väldigt seriöst inlägg med en fråga jag länge velat ha svar på. Det är nämligen så att när jag nyser kommer det en väldigt stark lukt av honung.

Jag gör ett inlägg där jag frågar om det bara är jag, eller om det här är ett vanligt fenomen.

En halv minut senare är inlägget borta, och jag ha fått motiveringen av en admin att "Ditt inlägg " Nysa honung " i Blandat har flyttats till Papperskorg.

Anledning:
Endast seriösa inlägg som du anser inte passar in i de andra forumen ska skrivas i blandat"

Ge mig ert stöd. Jag vill få tillstånd att skriva inlägget igen, så jag kan gå till botten med det här. Känns som en töntig grej att fråga en läkare, och ingen av mina kompisar vet.

den som hoppas skiter på sig och dör

2005-02-01 22:43
om det där är ett s.k. "oseriöst inlägg" så borde dom rensa halva whoa på inlägg.

2005-02-01 22:44
hahaha, tror knappast det hjälper att klaga här, prata med den som tog bort det istället
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-01 22:45
det har jag gjort. men ett litet knep var att det här inlägget kanske dom inte tar bort, så då kan fdom som kollar det här forumet svara =D

2005-02-01 22:47
vill du seriöst att folk ska kunna göra en rättvis bedömning åt dig får du rimligen citera hela inlägget så man kan granska dess utformning. det mesta går att göras seriöst om man lägger upp det på ett bra sätt...

2005-02-01 22:48
det skulle jag göra om jag hade kopierat det o sparat i en textfil.

men kontentan av inlägget har jag ju återgivit i mitt inlägg här?

2005-02-01 22:50
efter att ha tittat på tråden känns det ju inte direkt som att du har så mkt att diskutera i tråden, känns som en ren nonsenstråd. men det är ju bara vad jag tycker..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2005-02-01 22:51
Jaha.. Då kanske den skulle uppfattats som oseriös då. Var verkligen inte vad jag väntat mig när jag skrev tråden.

2005-02-01 22:52
isf kan ju någon med tillgång till tråden citera den, för annars kommer den här tråden enbart leda till spekulationer utifrån antaganden och utifrån vad du påstår dig ha skrivit teddy.

kontentan har du angett ja, men inte hur du utformade det hela. det är ofta det avgörande för hur en tråd uppfattas av andra.

2005-02-01 22:55
Yes well. Vet inte vilka som har tillgång till tråden, men det får väl kvitta. Jag har gjort efterforskningar på google, och har inte fått några resultat där nysar och honung nämns i samma sammanhang. Så det var väl bara mig det gällde antar jag.

2005-02-01 22:56
Counter-clockwise:
jo absolut.
(min enda kommentar, orkar inte ens bry mig egentligen)

2005-02-01 23:00
Här har ni gott folk!

"Nysa honung

Är det nån mers nysar som luktar sött, lite som honung? Förut trodde jag att allas gjorde det, men eftersom mina kompisar alltid blir så chokade verkar det inte så....
Kom igen, jag känner mig så ensam."

Och för att kommentera den så kan jag säga att jag inte tyckte att den var så mer oseriös än resten av alla trådar här. Tänkte till å me skriva i den för jag har ocå upplevt det nån gång men jag avstod :)
Tänk på universum

__Virre__ F19
Okej, det kanske stämmer då.
Men! Alla svettas om fötterna, det här var en väldigt seriös fråga.. Från min sida var den seriös iallafall. Men nu vet jag vad majoriteten tycker, så nu är jag inte arg på modden längre.

oOSofiaOo F16
Tack! Både för stödet och för att du också upplevt det.

2005-02-01 23:02
__Virre__ F19
Förresten tycker jag inte det var särskilt konstig grammatik, förutom att jag stavade fel på chockad.

2005-02-01 23:04
haha när jag läste om den funderade jag också på mers.. men jag tyckte att det var antingen rätt, eller ganska innovativt.

2005-02-01 23:04
jag nyser f.ö. också sött ibland...

2005-02-01 23:07
vill inte bryta mot regeln om att man inte får hänga ut någon, för sån är jag, en seriös whoaanvändare! =D

2005-02-01 23:39
__Virre__ F19

men säg inte sådär, nu känner jag mig helt...smutsig...

2005-02-03 09:57
ge han sin honungstråd. skapar du en ny tråd nu lär ju ingen ta bort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.