I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-14 13:57

metal forum??

eftersom det finns ett reggae forum, ett soul och ett elektroniskt-musik forum, borde det inte finnas ett metal, punk, hc forum ??

bara en grej jag tänkt på ..

if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2005-03-14 14:14
Kapten_Crok P21

ja okej..

iRakliz P18

jo jag vet men när det ändå skapades ett "elektroniskt"-forum så tänkte jag "varför inte metal ?? ".

men som sagt, det var bara en grej som jag tänkte på. jag menade inte att jag ville att det skulel finnas!

2005-03-14 14:19
Kapten_Crok

Årets svar än så länge, håller med dig till punk och pricka.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2005-03-14 17:46
åh fyfan

2005-03-14 18:12
med tanke på hur lite den genren diskuteras i övrig musik så känns det rätt onödigt

2005-03-15 00:51
Kapten_Crok P21

mycket åsikter för att vara så ny här?

iaf så tycker inte jag heller ett metalforum behövs, men jag tror dom flesta skulle lämna whoa om det enbart gick att snacka hiphop här... många har bredare intressen än bara det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-03-15 01:47
elektroniskt ska stanna
http://www.sthlmmd.se
Hangaround

2005-03-15 02:46
ta bort allt som har med hiphop att göra istället så försvinner 90% av alla jobbiga användare.
Hangaround

2005-03-15 03:20
saxat från inloggningssidan:
Även om vi inriktar oss på hiphop-musik så finns det folk här med alla sorters musiksmaker och personligheter. Communityns viktigaste del, forumen, handlar om allt från Hiphop, Reggae och Soul till Datorer, Politik och Sport

tillängnad sa du?

om du nu mår dåligt så är medicinen sjukt lättillgänglig, gå inte in där.
du är här för hiphopen, håll dig till dom forumen då.

hade det här varit ett forum hade jag förstått dig, men nu är det här ett community.

2005-03-15 13:22
Jag tycker whoa utvecklas åt rätt håll! Hade varit roligt om det utvecklades till sveriges största musikcommunity. Men med HÅRD och seriös moderering
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2005-03-16 01:49
jaja.. jag bara undrade mest över varför det inte fanns.. kändes som det fattades, då många av dom jag känner som hänger här även lyssnar på punk eller metal.. men men...

jag får väl flytta till helgon då :)
Skribent

2005-03-16 13:56
Tech: Hehe, bra där!
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2005-06-25 21:48
Jag skulle tro att "Elektroniskt"-forumet finns för att mången elektronisk musik produceras på sätt som är mycket nära besläktade (om inte helt identiska) med hur mången rapbeats produceras, medan metal i de flesta fall inte har någon som helst koppling till vad detta community inriktar sig på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-02-27 15:29
sånt hamnar under övrig musik.

detta är ju mkt ett hiphop-forum.. reggae och soul känns väl som det hör till.. mer än punk, metal å sånt där..

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se