I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rensa i Utländsk Hip-hop!

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-06-24 00:03

Rensa i Utländsk Hip-hop!

Nog om G-Unit..

Nu börjar det bli för illa faktiskt, kan inte ni hänvisa varenda trådskapare att det faktiskt finns 100 andra trådar om G-Unit beefen.

Kan hålla med om att det bör diskuteras av de som bryr sig, men det finns fan gränser.. i minst 10 trådar diskuteras samma låtar och samma beef..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-24 00:04
Av alla moderatorer i det forumet har jag nog bara sett slowmo skriva på senaste tiden? Moderatorbyte!

2005-06-24 00:07
mm, jag kan tänka mig att ta över om det inte är nån som kikar..

typ bara slowmo och caliber som jag sett hittills.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-24 01:46
Jag tog upp detta problem för några dagar sen i modforumet.

Vi håller på att jobba med en lösning. Hur den kommer att se ut är inte riktigt klart än, men att det måste till åtgärder är glasklart.

Har ni några egna förslag på hur man löser det hela, är ni mer än välkomna att dela med er i denna tråd.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2005-06-24 02:13
Finns fan inga bra sätt att lösa det egentligen. Men kanske en sticky som rensas regelbundet..

Typ uppdatera första inlägget med de senaste inläggen eller nått. Iof mycket arbete för mods/admins.

Men kolla på lost-tråden i film&tv, funkade ju att ha en diskussion i en och samma tråd där..

jaja, ni får klura på det, jag har själv inga bra idéer på hur det kan lösas smidigt..