åldersgräns.
eftersom det verkar som att den internationela whoa inte är så aktiv. skulle ni inte kunna göra om den till en svenskversion med åldersgräns? jag orkar snart inte längre.
hehe, den internationella e så skön, det står 1 online o så loggar man in själv o så står det 2 :) vad skulle åldersgränsen ligga på?
Producent
2005-08-18 12:48
18 I guess, ?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
JA! 18 årsåldersgräns!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Redaktionschef
2005-08-18 13:26
Nej det är inte aktuellt :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
skulle vara riktigt slappt och inte så svårt. lägger man till dom 4 sista så går det o räkna ut men iaf många lär försvinna. skulle varit perfekt med 18 års åldergräns.
----------------------
amen typ 16 snälla
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
amen typ ingen alls snälla
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
och hur har ni tänkt att det ska kollas om personen verkligen är över 18?
Still in the bridge
om man tar med dom 4 sista så finns det script som räknar ut om det stämmer. visst går o fuska men men bättre än det som finns nu
----------------------
beatmeat som tomten? så jäkla gammal är jag allt inte.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Hangaround
2005-08-18 20:48
istället för en åldergräns, kan ni inte bara banna alla gnälliga, tråkiga och allmänt osköna användare?..jag kan skriva en lista på folk som ska få vara kvar.
beatmeat 22 är jag.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
tycker det inte låter särskilt bra, då kommer dom flesta över 18 börja hänga där o whoa kommer splittras i två delar.. väldigt onödigt tycker jag
sätt för fan en åldersgräns, trött på små stjärtar som inte utvecklat ett intellekt ännu
Det är en myt att folk över 18 i allmänhet skulle vara trevligare att ha att göra med än folk under 18. Eller smartare för den delen. Klart att hur många år man levt och vad man hunnit uppleva formar vem man är men framförallt är folk individer och vissa kommer att vara jobbiga jävlar livet ut medan andra är schyssta och värda och lyssna på från det att de är barn. Det är valfritt att hänga på whoa, men mina erfarenheter från att moderera politik-forumet säger att ålder absolut inte är det som avgör ifall personen har något vettigt att säga och kan uttrycka det på ett bra sätt. Möjligtvis slänger sig de lite äldre med "krångligare" ord som man inte hunnit komma i kontakt med om man går typ i högstadiet, men det säger ju verkligen ingenting om kvalitén på debattinläggen.
Jag röstar på att vi gör om det till ett forum med mig som enda medlem...
"jag har fin hår. som en waterfall."
istället för åldersgräns kunde vi intelligenstest, där första provet skulle vara att man kan använda en sökfunktion. vad tror du om det, s-mic ?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
hade varit soft att dela upp whoa i (0+) och (18+) istället för Svensk och Internationell... :)
vi väntar på 18års gräns om typ två kanske ;)
Detta har ju diskuterats, och jag ser inte poängen med det eftersom ett falskt personnummer går att räkna ut på en hands fem fingrar. Däremot är jag för idén med invites. Fukkar en inbjuden ur ordentligt så får även inbjudaren ta del av rottingen.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Refused P24 Absolut. Me samtidigt som vi gör inteligenttestet kan vi passa på att göra ett "är-du-för-dryg-för-att-annses-roli g-test.... eller vad trot du Refused ?
vad skulle åldersgräns göra? okej, finns många jobbiga småungar här, men det är nästan fler som är 17+ som är jobbiga. tror inte åldersgräns skulle hjälpa. går endå ta sig förbi lätt..
som skillz säger
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
U-Nas Idé lät som den smartaste hittills..
en 13 åring är jobbig på ett vis... en 25 åring på ett annat vis. 13 åringar är mer UÄUÄUÄUÄUÄUÄUÄUÄÄÄÄÄÄ!!!!! 25 åringar är mer blablaaablaaaaaaaa...... !? spelar ingen roll imo
Rock out with your cock out!