Someone was sleeping during english class...
Jag är inte en stavfels fascist, men seriöst, eran presentation om Whoa på engelska, i den internationella delen är riktigt larvig. I och med att Whoa är en community (se plats) så ska det benämnas med en stor bokstav. Ett ord som börjar med en vokal, kan aldrig bli benämnt "a". Alltså går det inte att säga "a internet community". Kommer ni ihåg det i skolan då läraren sa att man inte får säga "a apple" ? Too är kvantitativt, alltså too much, too little etc. Alltså när något är för mycket. Community like whoa! Welcome to W hoa. Right now you are standing outside the portal to an internet community we have chosen to call Whoa. If you don't know what W hoa means, you have probably been sleeping under a rock. It is simply an expression for something that's very cool, or very good. And W hoa is very cool, at least that's what the members think. Even though we mainly focus on hiphop-music you will find all kinds of people with all kinds of different musicstyles and personalities. The community's most important part, the forums include topics ranging from Hiphop, R eggae and Soul, to Computers, Politics and Sport. If you havn't become a member yet but think this would be a dope place to hang (out in/at?) without too much bullshit, feel free to register and become a part of Whoa!
At the gates of Eternity...
havn't haven't ffs.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric : Faan jag missade den där, tackar :)
för övrigt riktigt dåligt skrivet. inte alls bra intryck... men vem bryr sig nu? dom ska ju lägga ner skiten.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Ord som börjar med vokal kan visst bli benämnt "a". Däremot ord som börjar med vokalLJUD kan inte det. ;)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Det är ju skönare med lite småsjaskig engelska, det blir lite charmigare så.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 nej.
wasteapa01 : Nej
Värt ett försök iaf.
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2005-09-17 23:05
rhetoric: vadå lägga ner skiten?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
dom kommer som sagt lägga ner int. whoa.
What I said, yo!
If you havn't become a member yet but think this would be a dope place to hang (out in/at?) without too much bullshit, feel free to register and become a part of Whoa! Without too much bullshit? Jaha :D
Essen sie mein scheisse!?
Producent
2005-09-18 23:22
jahå :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
DJ Flesh : Eller hur haha? Till och med på Lunarstorm finns det mindre skitsnack än här på Whoa...
Redaktionschef
2005-09-19 01:34
Whoa INT lades ner för många, många månader sedan. Det kommer inte att vara en del utav svenska whoa, det är säkert, dock osäkert om det kommer att "deletas".
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
är det bara jag som hakat upp mig på särskrivningen: "stavfels fascist"?
Dicecard : Naw, jag la märke till det också, men undantaget kan tas i och med att Whoa nu ska verka lite street och skriva "don't, haven't" etc. Men det är rätt som du säger. Priyan : Är det bara jag som stör mig på folk som aldrig börjar sina meningar med stor bokstav?
Särskrivningar och stavfel är inte exakt samma. Dock till räckligt lika för att jag ska säga: haha ! Btw, jag hade fan glömt bort Int. Whoa. Men nu när jag tänker efter så måste det varit den presentationen som sög så hårt att den inte drog till sig medlemmar.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
till<->räckligt :oP
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Asså...leka språkpolis backfire:ar ALLTID...sensmoralen är don't do that... BC99 "eran" - stop it "Whoa är en community (se plats)" - faktisk plats, don't do that
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Erkan : eran eran pron., neutr. erat ORDLED: er-an • er {se 1er} : eran insändare verkar vara ett stort skämt HIST.: sedan 1711 i formen ehran; urspr. böjningsform av er Saxat från NE.se Och det heter förövrigt alltså , inte "asså"
bc99: jag använder aldrig versaler eller kapitäler. det vet du. jkstr: ja, jag menar ju det. :) wermin: nej, jag är medveten om att det inte är samma sak, dock värt att påpekas. :)
bc: förövrigt <- felaktig ihopskrivning, om jag inte har helt fel... jag stör mig på att du inte brukar punkter efter dina meningar i ditt sista inlägg dessutom... se så, ska vi nu komma fram till att ingen är ofelbar, eller?
Priyan : Och du avslutade förut varenda mening med ett frågetecken, trots att du inte ställde frågor. En ful vana som du lyckligtvis har gjort dig av med. Grattis Mr Enigma! En sak att glömma skriva punkt, som jag gör ibland. Och en sak att mer eller mindre vägra skriva det. Ungefär som du och dina issues med versaler och Tres Puntos efter varje mening. Du vet, det kostar inget extra att börja med stor bokstav. Mitt ihopsattta för övrigt, var en miss då jag skrev hastigt. Och visst är det sant att ingen är ofelbar. Det har vi alla bevisat i den här tråden.
bc: 'alla'? sen när visade jag det? jag har inte begått något misstag i den här tråden, som en viss annan herre har flertalet gånger. trots att han behagar sig korrigera andra... för övrigt brukar jag ? rätt ofta fortfarande... ska nog ta upp det mer frekvent igen nu när du väl påpekar det...
Priyan : Men sug kuk du också, punkt :)
Priyan : Förresten med alla, så menar jag mer eller mindre alla som skrivit här i tråden. Jag, dig själv, Erkan, Wermin Roaches mm. Så där har du vilka jag menar med "alla". Och har du märkt att du fortfarande envisas som den åsna du är att skriva med små bokstäver och peppra som en Kalashnikov med punkter i slutet av varenda mening? Bara håll käften och sluta skriva här.
Dicecard nej. så är det verkligen inte... jag är uppväxt i usa och har bott där under hela min skolgång. så är det verkligen inte.
Welcome to whoa community. Three years ago we started whoa in Sweden. Now whoa finally will go international. So if you cant speak Swedish, do what more than 100 000 Swedes already have done and be a part of whoa community. Its free so why not? I've been a member on the Swedish version of whoa but my primary language is English, what should i do? All users who were members on the old version of whoa are now members on the Swedish version. So please choose the Swedish flag and when you have logged in you can go to your settings and activate your user for the international version to! detta bör skriva om också.
bc: 1: vart kom din attityd in i bilden..? 2: jag hoppas du inte seriöst tror att jag ens skulle kunna tänka mig ändra på mitt sätt att bruka språket enbart pga att du har något emot det.
BC99 Det var du som var pretto, inte jag...jag försökte bara visa en poäng. Om du (som gjorde dig besväret att tillrättavisa andra) kan använda vardagligt språk kan jag (som tycker sådant beteende är löjligt) också göra det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Priyan : För du är en åsna, därav min attityd. Nej jag hade inte tänkt att du skulle ändra ditt sätt att skriva för mig, men däremot ska du hålla käften om jag skriver fel av misstag , jämfört med dig, som skriver på ditt retard sätt av ren vilja. Erkan : Ok
kungvikke - vadå, hur får du ihop det med typ "whale"? det låter ju rätt mycket som "oooale", men "an whale" heter det då rakt inte.
BC99 Haha, coolt du var resonlig. Sjukt otippat. Inget ont om användare överlag...eller vänta, ont om användare överlag, u go BC99!
bc: vem utav oss som är en åsna skall vi nog lämna osagt... finns ett flertal språkfel från din sida i den här tråden, jag antar att du tänker hävda att samtliga varit 'misstag'? föreslår för övrigt att du droppar attityden och lugnar ner dig en smula.
Priyan & BC22 sluta lipa. båda två. skäms.
Priyan : Om jag skriver upprepade fel så är det slarv och misstag från min sida, yes. Jag brukar skriva väldigt hastigt här på Whoa. Och du har rätt att jag borde lugna mig, vem är du att slösa tid på. Har du något att säga mig framöver så har jag en gästbok.
Jag är inte en stavfels fascist (särskrivning) , men seriöst, eran (talspråk, "er" i skrift?) presentation om (av) Whoa på engelska, i den internationella delen(,) är riktigt larvig.
Skivsamlare
2005-10-10 12:38
Älskar stavfelsfascister, dessutom så lärde jag mig ett nytt ord idag: Kvantitativ. Tack BC99!
fair enough..
Skivsamlare
2005-10-10 12:38
Eller en ny ordgrupp??
fair enough..
vad betyder kvantitativ? :/
kvantitet - mängd
Ja men hk nu, alla är jätteduuuuuuuuuuuktiga på engelska och svenska och alla förtjänar ett diplom och yadi yadi ya.
What I said, yo!
Skivsamlare
2005-10-11 14:52
Ninyah P21, adjektiv
fair enough..
ett extra plus i kanten till dig BC99 som varit så duktig med att hjälpa whoa rätta till detta pinsamma misstag, nu när int håller på att avvecklas.. whoa crew tackar dig som ödmjukast ;)
Just my 5..
Liza : At your service always ;)
kvantitet vet jag vad det är såklart, men kvantitativ :/ liksom.