I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inlägg finns inte!

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-10-17 20:29

Inlägg finns inte!

Inläggen försvinner....?

Det står att det finns 5 inlägg i en tråd jag skapat, men när jag öppnat den finns inga?
Det här är förvirrande och förlåt om jag gnäller...

Webmaster

2005-10-17 20:32
Beror på att jag rensat lite .. tror det fixar sig så fort nån skriver i den .. Kanske råkade rensa lite för mycket? hehe
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Webmaster

2005-10-17 20:33
Nää .. det kommer nog bli lite stört i en del trådar framöver ;)

2005-10-17 20:33
Liiite stört Ola?

Ganska jäkla mycket stört...ack så förvirrande :)

Webmaster

2005-10-17 20:37
Är nog mest i de mer inaktiva forumen som det blir bekymmer. Grejjen är att jag tagit bort inlägg från användare som inte finns längre p.g.a inaktiviet eller att dom valt att ta bort sig ..

Och det krävs STORA databas ändringar för att göra så att inlägg från folk som tagit bort sig finns kvar (denormalisering kallas det för hehe).

Självklart skulle jag iofs kunna koda ihop en smartare "räkna inlägg" pryl .. men vem orkar? hehe

2005-10-17 20:39
Vi tycker om dig ändå!

2005-10-17 21:00
Engagemang!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-17 22:42
jag måste bara påpeka att det spökade i blandat redan under eftermiddagen, även inlägg som rimligtvis inte kan ha blivit bortplockade då tråden skapades under dagen.. (och de borttagna användarna har väl varit inaktiva längre än så?)

men vi tycker om dig ändå ola!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2005-10-17 22:43
Haha vafan... flera av mina inlägg har försvunnit också upptäckte jag nu. Så inaktiv är jag väl inte ;-)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-10-19 20:33
varför ska dom inläggen tas bort för? lite dumt egentligen, särskilt om nån som tagit bort sig tillfört mycket till en diskussion. eller rent av skrivit något man vill läsa igen, så finns det inte kvar.. man får väl stå för vad man skrivit tidigare, right?
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2005-10-20 19:30
Och det krävs STORA databas ändringar för att göra så att inlägg från folk som tagit bort sig finns kvar (denormalisering kallas det för hehe).

2005-10-20 19:33
massa trådar som jag lagt till i favoriter har haft hundra inlägg. nu när jag går till dom ser jag bara första och mitt senaste.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-20 19:37
Jag blev för övrigt fett besviken på att inget spännande hände under den här systemupdateringen. Hade väntat mig en fet surprise i form av en naken howser eller nåt. Men inget fick vi :(

När kommer whoa v.4 egentligen? tycker ni snackat om det ett bra tag nu! Me like change ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery