I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-18 18:49

till whoas admins

varför vill ni vara admins?

det är ju lätt att få för sig att vara admin på ett community medför att man inte har nåt liv och är allmänt muppig i allmänhet. Det är heller inte så svårt att tro att admins tror att dem är nåt, så då är ju denna tråd perfekt om man som admin vill räta ut lite frågetecken.

Save the animals, eat the rich
-------------------------------------
SB-BPG-
Toastare

2005-10-18 19:56
Folk får väl tro vad de vill om en...det rinner av en som vatten på en gås. Det här är en internetcommunity, många tror de känner en och vet hur man är..

Sen vet jag inte vad du har fått det första ifrån...låter nästan som du hyser lite agg mot folk som är admins?
iaf är dt absolut inga problem att inte sitta vid datorn...och muppig, ja det beror väl på vad man menar med det. Jag är inte annorlunda för att jag är admin..sen att många inte tycker om en för att de tycker att de blivit orättvist behandlade är en annan sak. Många tar saker och ting personligt, när man inte har någon koll på vilka de är, utan ser bara ett regelbrott.
Jag skyller allt på Emma!

2005-10-18 20:22
jag tror de flesta admins och mods som arbetar på whoa gör de eftersom de tycker om whoa och vill whoas bästa. det är en förening av nytta och nöje, man hjälper till att sköta om en plats man tycker om, det är inte så konstigt tycker jag?
vadå? jag dyster?

2005-10-18 20:28
Fan vad jag hatar det uttrycket, "tro inte att du är nåt". Jantelagen sammanfattad i en mening. Folk får väl tycka det är kul att vara admins om dom vill det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-10-19 21:01
och vi 'vanliga' användare som vistas på whoa och sköter oss enligt det satta regelverket gör det för att vi tycker om whoa och vill bidra med något positivt även vi... man ger det man får, något i den stilen - det gäller i alla läger. it's all good.

jag håller med mabande i den här tråden föresten, även fast han inte skrivit i den än... ;)

2005-10-20 13:15
har du aldrig hörtalas om makt? varför vill folk bli kungar? varför vill folk bli presidenter? MAKT its all about the power
----------------------

2005-10-20 15:26
Psssh prata för Onormal ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Admin

2005-10-20 15:38
Bling bling och status så klart.

Egentligen är det simpelt, det är bara jäkligt kul. Jag tillbringar ändå en hel del tid här när jag är hemma. Jag ser nog bara fördelar med det. Men jag skulle nog inte trivas lika bra i en liknande roll på de flesta andra communities. Och sen har man faktiskt fått en hel del udda blickar och reaktioner (bra som dåliga) när folk på något sätt fått reda på att man är admin. Det visar bara på att somliga tar whoa på bra mycket större allvar än de medger ;)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Toastare

2005-10-20 15:40
Evo

Håller med om det sista du skrev där ;)
Jag skyller allt på Emma!
Manager

2005-10-20 15:49
I'm in it for the cash.
Redline!

2005-10-22 00:07
Dr.Octagon

Helt ärligt, Får ni Admins Några Cash alls?
Everything I say is a lie
Manager

2005-10-23 10:18
P18: Nä, bara en massa andra grejer.

invalida: Jag önskar att det vore sant, hehe..
Redline!

2005-10-23 16:20
"varför vill ni vara admins?"
- Gammal vana.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hangaround

2005-10-23 17:48
hehe, och det där håller priyan med om?..det var ju bra att veta.

2005-10-23 22:25
tech:
precis. ;)

2005-10-24 15:15
Tech - Du har ingen aning om hur lockande det var att skriva nåt i stil med att jag ryktesvägen hört att Priyan är en van utövare av "Gotländsk fårstövel" ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hangaround

2005-10-24 15:52
hahaha!:D
det skulle du givetvis ha gjort:)