I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bannades gästböker...

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-10-22 20:26

bannades gästböker...

satt och klicka runt lite...
sen märker jag att man kan komma in i bannade folks gästböker...ska det värkligen gå?
gäller bara att hitta en gästbok pesonen i fråga skrivit i...

goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2005-10-22 20:27
går ävena att skriva i dom kanske jag ska tillägga...

2005-10-22 20:32
man behöver inte ens leta upp dom, bara kolla användar id o sen byta ut användar id:t på adressen till t.ex sin egen gästbok
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-22 20:32
Det är redan känt av oss, och det är väl inget helknas med det? Iofs borde den ju kanske vara låst, men vad är roligt med att skriva till någon som ändå inte kommer att kunna läsa det? :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2005-10-23 01:03
Inte alls kul, men vi säger att lassekassebasse har skrivit i min gästbok, så ska jag svara och skriver ett fint inlägg och inte har märkt att han är bannad. :) Fast iof, skit samma :D

2005-10-23 06:07
Tar det inte onödigt utrymme på er server också?
//Dj Ju@nO

2005-10-23 11:10
U-Nas P20

grejen va att den person jag tänker på i fråga har nog blivit bannad av andra orsaker än dåligt uppförande...därför jag reagerade på det...
Toastare

2005-10-23 13:07
Vi måste se över det, för är någon bannad så ska det inte gå att komma in i folks gästböcker överhuvudtaget. Finns som sagt olika anledningar varför folk blir bannade... och det är inte bra.
Jag skyller allt på Emma!

2005-10-23 16:07
bountyboo...

mm du förstår hur jag menar...tänkte göra er uppmärksamma på det ialla fall...(men ni visste det redan tydligen)