I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-25 23:15

Ban?

En ban till nicket Bannus, skulle säkert vara på plats. Kan ju nämna Skämt-tråden i Blandat som exempel.

Still in the bridge

2005-10-26 18:26
Nej dom är inte roliga, bara folk som skrattar åt flygande älgar med bullar i ögat som tycker om hans "skämt"
No cake for the impurity!

2005-10-26 19:54
Jag droppade ett "skämt" för att visa att blondinskämt inte är roliga.. så tyst tyst tyst bara..
No cake for the impurity!

2005-10-26 20:57
Clydisch P19: Banna någon för att han skämtar om kommunister? Haha
Walking the street of dreams

2005-10-26 21:02
Bannus P17

Okej, den här hörde jag av en syrianpolare en gång, hans farbror hade berättat den och jag fann inget som helst syfte med den, så jag asgarvade:

Vad händer om två apor sitter i ett träd?

Det blir fler negrar på jorden.

(Ja, "negrar")

Fattade som sagt den inte men tyckte den var jävligt rolig.

RandomHero P18

Idag 20:02 Hur kan du tycka något är kul som du inte själv förstår?

Bannus P17

Idag 20:04 RandomHero: För att det handlade om negrer.

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2005-10-26 21:24
buhu, moralister.

finns förmodligen värre saker på whoa.

2005-10-26 21:38
Naizo: Jag bryr mig jävligt lite om han skämtar om kommunister eller inte, men att påstå att han på något sätt skulle bidra till diskussionen skulle vara att överdriva.
Still in the bridge

2005-10-26 21:42
QanA

Ta ditt feta "I'm So fucking Good" Arsle och logga ut härifrån.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2005-10-27 01:00
invalida: Come on, du kan inte mena det där.
Still in the bridge

2005-10-27 13:51
känns inte som att det är värt en ban! jävla gnäll
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2005-10-27 19:58
Ja banna bannus aset...större jävla idiot får man fanimej leta efter
en död moderat är en bra moderat

2005-10-27 21:58
D-beck

Normala irreterande människor går mig på nerverna.

Den här idioterna Springer på de.

Han är som en fluga i röven .

2005-10-27 23:05
plocka bort alla luffiga rödluvor istället.. dem kan gå runt på t-centralen och samla skräp eller något givande..
AIK