I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett sätt att rädda whoa från...

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-10-27 11:05

Ett sätt att rädda whoa från...

... en miljon onödiga trådar i veckan. jag tycker att whoas (i mitt tycke) nedåtgående kvalitét mest beror på att 95% av trådarna handlar om "det är slut på toapapper vad ska jag göra hjälp!!??!1+1??1+!??+1+1!" och sånt ni vet ju själva. dom snor uppmärksamhet och plats från dom trådar som är värda, och istället för att admins och mods ska behöva hoppa runt och kolla i alla dom här trådarna och kasta dom så skulle det väl vara bättre om dom kunde stoppas direkt, genom att om man vill starta en tråd så måste den bli godkänd först. om det låter jobbigt för crew att behöva godkänna massa trådar hela tiden så skulle det iaf ersätta massa papperskorgande. och det skulle bli fler inlägg och mer utrymme åt trådarna som har en poäng. en fundering

2005-10-27 11:35
ja man skulle kuna ha en bar där man sätter 1-5 på tråden typ..

2005-10-27 11:55
det där ...skulle nog inte fungera i praktiken.

Organmueller

det där händer redan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-27 12:13
Håller med om att fler trådar borde rensas bort, eftersom de i sin tur skapar fler trådar av samma meningslösa kaliber.
Många är dock emot att vi rensar bort trams, och man får ofta svar som "Varför får då den där tråden vara kvar om min togs bort? Lägg tillbaka den eller ta bort den andra!".

Ett röstfunktion skulle absolut inte fungera, tror jag.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2005-10-27 15:40
skit i röstfunktionen, det var huvudinlägget som innehöll själva grejen. alltså att när man vill skapa en tråd så går den till crew först så får dom godkänna den.

2005-10-27 16:38
det är lättare att ta bort ett par trådar, än att gå igenom ALLA trådar.
Just my 5..

2005-10-27 19:57
Phluphphelicious P19

WORD

så jävla patetiskt me sånna trådar...även "tjejen gjorde slut i går =(" o andra totalt ointressanta skittrådar
en död moderat är en bra moderat

2005-10-30 01:59
annars behöver man ju inte bry sig om löjliga trådar och kolla de seriösa istället?
http://www.myspace.com/akinonline

2005-10-30 14:15
Akin_O-Y P18

jag håller med helt o hållet
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2005-10-30 20:44
De värstya trådarna är ju dem som frågar "Yada yada yada, vad skall jag göra?", oftast räcker det med google, en telefonkatalog eller något liknande. Typ "hur betalar man en räkning", att folk inte kan ta reda på saker själva är sjukt irriterande. Tycker det borde vara hårdare rensingar på sådana trådar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.