I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-30 08:53

Hjälp med detta !

Hur kan man länka så Här Om den inte funkar så kolla i min Gästbok där Intense har skrivit ..det är så jag vill kunna göra,nån som vet hur man gör ?

"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2005-10-30 08:54
Jag tog Intense inlägg som förslag jag vill kunna göra som han gör,vet någon hur man gör det alltså ?
Redaktionen

2005-10-30 12:51
Menar du så att det står en valfri text istället för länknamnet?

isåfall :

Länka en url
Om du vill länka en URL i ditt meddelande så markerar du bara urlen och klickar på URL knappen. Då läggs det in en liten kod i formuläret som ser ut ungefär så här Länk till www.whoa.nu . I det området där det står länk till www.whoa.nu kan du skriva vad du vill. Tänk på att inte använda paranteser och sådant i detta område.
namaste

2005-10-30 15:04
Nej det där kunde jag redan....Jag vill kunna länka olika saker som står i forumen typ :D

Som den här (fast det där är Intense som har skrivit i min GB jag tog det bara rakt av ) ....nån som vet om ni fattar hur jag menar :P

2005-10-30 15:34
om du vill länka t ex en tråd på whoa så
högerklickar du i den tråden (eller på länken/namnet till den) > egenskaper > kopierar urlen
vadå? jag dyster?

2005-11-01 09:11
exakt så där geggan tack för hjälpen