I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-11 13:06

Googla?

Kan ni inte sätta en banner till Google på sidan? Det känns som att man kan slippa en hel del idiottrådar på det viset.

Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2005-11-11 13:40
Kräv att alla användare brukar Firefox istället.
spliff macht frei

2005-11-11 16:18
Jag tror inte att google vill betala för en banner på whoa och att stuck/howser då lägger upp en gratis låter ganska korkat rent ekonomiskt.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-11-11 17:02
Måste man betala för att länka till google, låter ologiskt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-11 17:06
ModernDrunkard P20 Tror han menade att Goggle inte vill betala för att lägga upp en länk på whoa.

2005-11-11 18:23
jag menade vad jag skrev (ganska logiskt eller?).

Det tar ju plats för andra banners som företag betalar för att ha här.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-11-11 18:50
Coke: Eller gör den det? ;) Platsen i övre högra hörnet, bredvid PM/GB-rutan ser ganska tom ut och är inte ens till salu.
-QanA

2005-11-11 20:01
äh, det skulle inte hjälpa. om man är för dum för att öppna ett nytt fönster så är man för dum för att klicka på en banner.
det handlar om bristande förmåg att söka efter information.
konstigt egentligen, när jag gick på gymnasiet i mitten på 90-talet så fick vi redan då lära oss sökmotorer. borde det inte ha förbättrats sen dess?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-11 22:33
det har förbättrats sen dess, det är bara så att folk är lata och tydligen tror att folk kommer alltid ge de svar på alla frågor de lyckas kläcka ur sig
•pave paradise•

2005-11-11 22:37
lhabia: Det är för att folk ger dem svar ;)
-QanA

2005-11-14 10:22
röda korset eller va de va hade en banner här gratis...

skaffa mozilla!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls