snö på whoa
när ska ni trycka in snöflingor på whoa loggan?, det är ju trots allt vinter o julen är på g!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag håller med!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ge oss spermaloggan :D
böf
Producent
2005-12-01 12:38
sånt kommer med tiden, vänta lite ;)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Tycker det ska vara en skoter där istället.
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2005-12-01 18:48
en julnisse skulle vara grymt...som sitter på en ren o "god jul whoa"
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
det börjar fan bli dags! lägg gärna till en flaska julmust i loggan också
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
urr Den är snygg, men snöar den inte uppåt? Först två ner, sen en upp. Jag tycker vi ska göra en riktigt jullogga, helt slaskgrå. (Och skoter?) Men ärligt talat, jag vet inte när sånt där händer. Såg nåt snack om det för några dagar sen, men vet inte vad som händer på fronten.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent
2005-12-01 21:21
hehe "ahmen du får koderna direkt" ;) lugna sig lite vah, sånt kommer, don't worry, :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
En Hörstedt på en ren ska det vara i sånna fall!
jagvillocksåhaenblog.com
jaaaaaa fan vill oxå ha haha :D
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Lyricist
2005-12-02 08:13
Ge mig jullogga goddamit, jag vill ha, ge mig ge mig ge mig... och när loggan väl kommer så är allt tackvare mig, bara så ni alla vet. Och får ni för er något annat så hade jag nog fel. Men tillvidare så är allt tackvare mig !
Dicecard, men lite snö på loggan funkar.
i get more pussy then panty!
Nu kanske jag är trött och dum, men var det inte en nedsnöad logga förra vintern?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Det är inte på tal om nån jävla jullogga. Det är en vinterlogga. Och tomtar i sig är inget juligt. Tomtar är egentligen inget annat än terrorister. Vi vet ju vad som hände om vi inte la fram gröt åt dem. Då blev hela året ett helvete. Ingen skörd. Olyckor. Dödsfall. Det är vad jag kallar systematiskt våld för att nå ett (politiskt) syfte. För julen gillas inte. Bara stress och människor. Nej nej nej!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution, ja just det.. eller inte.
men jag har längtat så mkt efter den där mysiga whoaloggan täckt i snö.. men urr's var riktigt härlig. kirra biffen nu.
What I said, yo!
den årliga vinter-loggatråden är försenad....
CaptainOi, måste ju snöa med, d'oh!
Producent
2005-12-08 13:57
Julloggan är fan alltid sen, man får ingen julstämning här på whoa ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2005-12-08 14:00
urr P20, den va faktiskt bra, skulle vara bättre om snöflingorna kunde speedas upp lite istället för att hacka till ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
tycker itne man skall få julstämning innan nån dag före jul alla är för stressade.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
its on now!
Webmaster
2005-12-09 21:12
Från nyheterna på startsidan: 2005-12-08 - Vinterlogga
Även i år tänkte vi skapa lite vinterkänsla på whoa och vi tar gärna hjälp från er medlemmar. Så om du känner att du har lite talang för pixeltrixande så spara ner whoaloggan högst uppe till vänter och modifiera den i valfritt bildbehandlingsprogram. Skicka den sedan till
[email protected] . Tack på förhand!
howser P26 hur stor får den vara? (inte måtten)
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Webmaster
2005-12-10 18:45
Helst inte animerad, helst en gif, och då blir den inte så stor. Ska du göra en gif-animation så försök hålla storleken nere så mycket so mmöjligt. Har ingen exakt gräns.
det är fan snart jul, jag tror inte jag kan lura mig själv att det är julstämning utan den loggan. Upp med den!
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Naaw vad fin den nya var! :D
värdelös.. fågeln sabbar allt.. sen när är en jävla rödhake synonymt med en soft jule frid? Fåglar lever på sommaren och skiter ägg.. detta suger jag går hem
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Det är en vinterlogga, inte jullogga. Och sjukt snygg sådan. Mer stilren än några diskolampor med speedade tomtar.
The_Genius P18: För det första är det en domherre och för det andra lever domherrar i Sverige under vintern endast. Det är därför domherren sitter där. och för det tredje jag tycker själv att den passar där utmärkt.
rödhakar äter frön, inte snö. jul, vinter.. sak samma fjäderfät bryter den icke existerande kontarsten som fanns innan, vilket skär i varje hederlig människas ögon
och ja jag menade kontarst inte kontrast.. det är dett ord.. slå upp det
dett är också ett ord...
fick ingen julstämning alls av den, eller vinter för den delen.