Tortyrtråden
togs den verkligen bort? vad var felet med den nu då?
Som i de flesta fall när någon radar upp en lista och vill ha andras listor så var det inga kriterier uppställda (förutom "värsta ni kan komma på") och ingen som motiverade sina val. Att nonsenstråden sen även var lagd i Vardagsfilosofi gjorde inte saken bättre. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
DET VAR INGA LISTOR.... det var olika... Det var skitmånga kriterier, två stycken, det skulle vara -tortyr och -det värsta man kunde komma på. Och klart man inte behöver motivera alla som förstår smärta kan väl leva sig in i skiten, motivationerna skulle ju varit "för att det är det värsta jag kan komma på" i varje fall, där med onödig info.. vafan du är ju för mycket.
f.ö är uppdelningen Vardagsfilosofi och Blandat den lulligaste sen jag vet inte ens. förstår inte hur du kan motivera det med det, flytta den till blandat i sånt fall.
...är det jag som är för mycket eller du som är för lite? Faktum kvarstår dock: det var en tråd som a) inte var seriös och b) inte uppfyllde något av kriterierna för en Vardagsfilosofi-tråd. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
för lite vad? nej det är du som är för lite, för mycket, för höger, för vänster, för upp, för ner etc.. tro mig. den var visst seriös. klart den var seriös.. seriösare än killen som fick stånd av att se på ormar tex. Den var rolig som fan och alla som skrev la ner tid på sina inlägg. Äh jag tänker inte diskutera med dig för det är verkligen att slå pannan blodig mot en vägg.
Snälla kan någon annan admin kolla i papperskorgen och säga att dom håller med Mabande? Det vore fint.. Kan verkligen inte tro det, för den här tråden var fan skön och absolut inte tramsig.
Bara för att en tråd uppfattas som "rolig" av några betyder det inte att den är seriös. Tyvärr så tror jag inte att någon annan i Whoa-crew kommer hålla med dig om att tråden var seriös. Att jämföra med andra trådar / inlägg som kan ha missats är inte relevant. Mabande - Admin Crew: Regulators
Att jämföra med andra trådar / inlägg som kan ha missats är inte relevant. självklart är det relevant. det görs i alla andra seriösa fall då regler ska tolkas..
och nu när jag har sagt det så vill jag jömnföra med den här tråden i samma forum. kriteriet är inte seriöshet, utan meningsfullhet och framför allt lista-argumentet som framfördes av Mabande här ovan
http://www.whoa.nu/community/forumMessag ..
Okej, en korrigering: att jämföra med ett inlägg som jag har missat är inte relevant i och med att jag inte vet vilket forum det lagts i eller om det ens existerat. dock kan jag säga att om det låg i vardagsfilosofi och jag sett det hade förmodligen inlägget du refererade till också slängts. Mabande - Admin Crew: Regulators
Tack för länkningen, det gör det enkalre att rensa. Mabande - Admin Crew: Regulators
Mabande P28 Det låg faktiskt i blandat, men jag antar att kravet är att det ska vara seriöst i alla forum? Och seriösheten var ju det jag angrep. Och det är fortfarande relevant eftersom ni (mods admins) borde eftersträva att ha samma nivå. Är en viss oseriöshetsnivå ok för en så ska det väl rimligen vara det för de andra. Vad är annars meningen med ett regelverk om bedömningarna ändå är helt godtyckliga.
your wellcome, värdelös tråd till skillnad från tortyrtråden.. Kom igen läs den "och en irriterande apa som hindrar en från att tänka" erkänn att du garvade på den, och att det inte är oseriöst utan bara världsrekord i humor.
Skillnaden mellan Vardagsfilosofi och Blandat är bl.a. att kravet på seriositet är lägre i blandat. dock hade jag förmodligen plockat en sån tråd ändå. Bara för att man garvar åt en tråd innebär det inte att den passar i forumet eller ens på communityt. Mabande - Admin Crew: Regulators
vad hade jag lovat migsjälv nu igen....... juste!
Finns alltid sätt att komma förbi en mur, men om du envisas med att springa in i den så kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Översättning: Om du känner att du inte kommer någon vart i en diskussion så kanske du har dåliga argument / dålig ståndpunkt... 10-4, over...
Jag har varken dåliga argument eller dålig ståndpunkt och jag förväntar mig inte att du ska över ge dina motsvarande. Det var inte derför jag kallade dig vägg. Men DEN diskussionen är där emot irrelevant.
Då är vi helt enkelt kvar i den situationen där du anser du har rätt p.g.a. att du tyckte tråden var kul och jag anser att jag har rätt p.g.a. Whoas regler. Insidertips: reglerna trumfar nog din humor ;) 10-4, over...
hoppas du bara spelar dum