I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-09 16:16

Lyricism igen...

Har i ca några år tjatat om att splitta lyricism i en engelsk och en svensk...fattar inte varför det inte händer...Ola holler!

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
---Albert Einstein

2005-12-09 17:06
varför?
dingrinn.blogspot.com

2005-12-09 17:49
varför tror du?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2005-12-09 19:00
Hmm, det finns inte tillräckligt med skäl och argument för att göra det. Samma skäl är varför vi inte splittat Lyricism i keystyle och poesi. Någon gräns måste det vara för antalet uppdelningar. Om mer fokus låg på dessa forum och fler personer besökte dem kanske en ny diskussion skulle vara relevant i mina ögon men som det är nu fungerar det som det är och jag ser personligen inte hur det skulle kunna komma att bli en uppdelning i framtiden sålunda inte trycket blev högre via t.ex. en ökning av antalet besökare på whoa community.

//Mvh, GAIA

2005-12-11 05:20
finns väl en internationel ? bara att bli medlem dära..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen

2005-12-11 05:56
Ophone, och antalet läsare är så underbart tillfredsställande..

Lyricismforumet är dött, jag trodde aldrig standarden kunde sjunka såhär hårt som det gjort, det är en sann sorg att kalle 14 börjat skriva texter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.