I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vilken är den längsta ban nån någonsin fått?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-12-09 19:50

vilken är den längsta ban nån någonsin fått?

och då menar jag inte ban fo life.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced
Admin

2005-12-09 20:00
Ett par månader. Tror ingen brukar få mer än tre månader (om det nu inte blir fo life). Vissa enstaka har väl fått hålla sig ute längre, men det är väl mest för att de varit klåfingriga och omreggat sig eller hållt på. Då blir det fo life, men sen kanske nån är snäll.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-12-09 20:22
shoolen? ;D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Admin

2005-12-09 20:38
Visst borde vi hänga ut dem? Hehe ;)

Nej, det är trots allt ett seriöst community. Och många, kanske de flesta, som blir bannade är rena tramsanvändare och puckon som ingen vet vilka de är ändå. Och varför ge dem mer uppmärksamhet? Oftast riktigt tröttsamma och omogna människor. Även om det så klart finns andra som åker ut men kanske inte alltid innefattas av just den kategorin. Vanliga användare som inte pallar hålla sig till reglerna längre.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-12-12 14:01
hur pass lätt är det o banna nån röstar ni om det ir får man bestämma själv?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2005-12-12 15:29
heh, hur blir man bannad for life? :|

Admin

2005-12-12 23:32
artcrime

Det bestämmer vi själva. Skulle nån dock banna under något som andra tycker är lite väl hårda former kan det diskuteras, men vi släpper aldrig tillbaka någon om inte den admin som bannat vill (det har nog mig veterligen inte hänt). I vissa fall kan vi diskutera om någon ska bannas, vid stora gränsfall och vissa användare. Men allt som oftast blir det inga diskussioner.

2005-12-13 15:08
Alexxela eller vad han hette har väl varit bannad ett bra tag? Fast han kanske är bannad for life eller lämnat in?
Walking the street of dreams

2005-12-13 15:19
tre månader? skitsnack jag var bannad typ ett och ett halvt år.. eller ett iallafall!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2005-12-18 03:19
en person ja minns förr är _virre_ o han/hon har varit bannad nu cp länge.

nån som vet varför? e bara så nyfiken av mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-18 13:42
permanent.. ..
AIK

2005-12-19 01:07
yes... but why ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.