I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poet

2005-12-11 14:56

obzervah - banna?

gillar inte att gola på folk men nu går obzervah mig på nerverna.
han försöker lägga till mig som kontakt och sett inlägg från
andra i hans gb där dom undrar varför han försöker lägga
till dom som kontakt också.

dessutom jiddrar han en massa genom gb/PM.

varna?banna?

What I said, yo!

2005-12-11 19:34
Känns ju som dessa banna Han/Hon trådarna ploppar upp
ganska mycket nu för tiden?.

PhilAhzOphee
Är det rimligt att banna någon för det enligt dig?
det är ju bara att trycka NEJ när han försöker lägga till dig.
Fungerar inte det kan man pröva att be dom Fara åt ******.
Men ja rekomenderar alternativ ett.
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
Poet

2005-12-11 22:03
Obzervah

Jag har sagt till dig genom PM?
Jag raderar alla onödiga gästboksinlägg som inte behövs.
Du skrev ett gbinlägg till mig, jag frågade dig "vad?"
och du svarar tillbaka "sluta skriv till mig".
Dessutom har du kört med lite ofredande PM för något
halvår sen.

Player_07

Men är det inte så att om man klickar på att bli vän med x
antal personer på whoa utan att dom vill det så borde man
åtminstonde få en varning.

What I said, yo!

2005-12-11 22:25
Nej, det är inte tillåtet att spamma till folk - varken via gästbok, meddelanden eller vännerförfrågningar.
Och vad händer med alla tramsinlägg, Obzervah? Vaddå "tog jag från min battle mot Ayatollah"?
Sluta upp med trams så som tomma inlägg osv, det stör bara och kommer slutligen resultera i att du blir varnad/bannad.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2005-12-12 00:02
Jag gillar inte judar eller vita personer. jag älskar bara svarta människor och vita personer med ett undantag, de måste vara muslimer.

Obzervah, har du tänkt på att de där två meningarna är så nyskapande i sin konstruktion att du antagligen borde få nobellpriset i litteratur. Hur känns det att vara ett geni?

2005-12-12 00:14
Obzervah P22 Den du får bara gilla dom som pilla på din frilla.

2005-12-12 00:14
kiiiid!

2005-12-12 00:20
HOLY COW! En felfri mening. Snacka om att jag vart ägd. Skämmigt värre.

2005-12-12 00:22
Or else så kommer du älska mig eller hata mig beroende på om jag är en människa eller en person och med vissa undantag, t.ex. om jag råkar vara en muslim?

2005-12-12 00:26
Obzervah P22 Ett löfte? Att löfte att vadå. Du fortsatte aldrig din mening. Or else punkt.. Det var derför jag blev tvungen att fråga. Men jag antar att du menar or else så kommer jag förvirra ihjäl dig med dålig meningsbyggnad, åsyftningsfel och alternativ dynamisk stavning. Var det så?

2005-12-12 00:31
Obzervah P22 Ahaaaa fackspråkstermer. Var det det som det var? Vilket fack då? Svenska språket facket? För jag antar att du med fackspråkstermer avser ord som "meningsbyggnad" och "dynamisk" ? Förlåt jag ska försöka anpassa min "retorik" i fortsättningen. (Tack för tipset för övrigt. Övning ger färdighet, jag vet detta men det kan vara bra att någon påminner en ibland sådär.)

2005-12-12 00:35
C.P. är en medicinsk fackspråksterm.

2005-12-12 00:57
Obzervah P22 allt är ok vännen, kraam!

2005-12-12 00:59
hmm....... :S

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2005-12-12 13:57

när tjejer blir fulla blir de mer avslappnade och normala

hahaha.

Obzervah

What I said, yo!
Poet

2005-12-12 14:41

Obzervah
tror inte du vill det.
What I said, yo!

2005-12-12 14:48
Obzervah | Idag 14:47 |

hur ser din punani ut? hur luktar den?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-12-12 14:58
''Jag gillar inte judar eller vita personer. jag älskar bara svarta människor och vita personer med ett undantag, de måste vara muslimer. ''

Ojojoj stämmer detta Obzervah så garanterar jag att du kommer att gilla mig skarpt!:))
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-12 15:35
oooh shit..jag instämmer profeten Obzervah är underhållande indeed hhehehe vilken snubbe asså...nej jag tycker inte han ska bannas,vem skall underhålla oss i så fall,han e nog den enda här på whoa som kan komma undan med sådana kommentarer...hehehe

2005-12-13 17:01
Ah, fast såvitt jag fattat det är whoa en privatägd sida och här råder ingen demokrati. Fast de kanske har lagt ner nolltolleransen mot rasister.

svensk lag gäller även här