I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Din och min kärlek till whoa

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-12-12 02:59

Din och min kärlek till whoa

Har inte sett nån tråd där folk beskriver sitt nyttjande av whoa och vad whoa betyder för dom. Här har ni chansen att ge whoa och dess vårdande eldsjälar lite kääärlek och konstruktiv kritik.:)

Whoa är grymt, hänger bara i lyricism men det räcker gott och väl. Tycker sidan är helnajs som den är och i stort sett alltid har varit. Designen är clean n simple. Färgerna runt meddelandefönstret stör inte när man plitar ned en text.:)

Bäst är nog ändå att det inte finns en massa plottriga och prestationsångest-skapande funktioner i form av dagböcker, fotoalbum, vip-funktioner, pejja-tio-spänn-och-du-kan-skicka-bullar -i-mailen-grejer osv...

Har nog inte så mkt mer o säga än så här.. Fortsätt bara med d utmärkta jobbet admins, moderatorer och alla andra som håller liv i whoa!

Pis n gnight

2005-12-12 03:20
Jag tycker det vore skönt om det fanns dagbok och galleri. Då skulle man slippa alla dessa attentionwhores i forumet.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-12-12 03:32
word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-12 03:39
att folk överhuvetaget tror att man bryr sig deras "relation" till whoa måste ju ses som sjukt?
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så."
http://urr.nu
Lyricist

2005-12-12 05:39
Man kan ju ha dagbok i form av blogg och galleri i form av galleri som man bara länkar till sin "presentation" ? då slipper man massa onödiga funktioner... Det är väl ändå det Whoa har som syfte? att ha en otroligt bra sida utan extra resurser som ändå kan nyttjas genom länkar... Samma i Audioforumet, där länkar man låtarna.

Trikk du har rätt om ångesten, fast jag har en annan ångest för Whoa... den såkallade separationsångesten. (eller är det seperation, hade jag fel i första så får jag en prestationsångest och slutar skriva här)

Kraaaam... Jag vill ha en Ren-ikon vid Whoaloggan lagomt till Jul...

2005-12-12 07:06
Jag gillar whoa, lättnavigerad meny, lätt att diskutera nya grejer, finns trots allt en del som kan sin sak och de lär man sig efter ett tag vilka som vet vad dom snackar om. Whoa är lagom avancerat och lagom lätt, hittat en grym nivå där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-12 08:27
men en blogg inbyggdp å whoa hade genererat mer läsare, för jag orkar då inte klicka in på nån svårnavigerad blogg för att veta hur dåligt dom mår.

2005-12-12 08:28
eyegasm

men stick till lunarstorm då, göööör det :P jag vet att du velat det länge nu

2005-12-12 09:21
urr jag är sjuk, nått fel eller? :,(

2005-12-12 13:26
Dicecard
Mjo men om de hade en dagbok skulle man kunna kasta alla deras trådar som bara handlar om dem själva och är helt ointressanta, med hänvisning till att de kan skriva det i dagboken istället.

Frozen
Nej jag vägrar skaffa Lunarstorm!
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-12-12 13:35
tack whoa för allt...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2005-12-12 13:42
skillnaden mellan whoa och andra communities är väl att man inte tröttnar på whoa. Det går inte.

Jag va bannad en månad, saknade det iofs inte så mycket då. Hade fullt upp med tentaplugg. But it's good to be back =)

Dessutom har jag fått kuk genom whoa, så tack whoa!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-12-12 17:05
jag tycker om whoa

fnissfnissfniss

2005-12-12 17:30
inte för att vara sån ...men whoa känns många gånger mer dynamisk än andra communities ...det är typ "kolla gästbok, kolla meddelande ...now what?"
de har ofta några torra forum där ingen skrivit på någon vecka.

jag tror att whoa baseras på forumen är en vinnande idé i längden för en "levande sida".

yeah... kärlek till whoa :D

2005-12-12 18:26
Allt jag har att saga ar min forumsignatur. Thats it, end of story.

2005-12-12 18:56
like whoa...

2005-12-12 20:52
Det är forumen under +Hiphop som är dom mest väsentliga. Det är dom som ska leva, och jag tycker dom puttrar på rätt fint ändå.