I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jude tråden i blandat...

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-12-15 01:04

Jude tråden i blandat...

Kan ni rensa eller ta bort den tråden??
Är så jävla trött på all antisemitiska inlägg i den, t ex "hata judar" och "jude förbud"

mvh Pelle.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-15 01:14
vafan spelar det nån roll?
Men nej jag är inte jude, jag är agnostiker och min mor är inte jude heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-15 15:24
Fixat.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2005-12-15 15:31
thank you

2005-12-15 15:36
Den fick vara kvar bra mycket längre än vad jag trodde. Vilka starka antisemitiska tendenser det finns på whoa..

2005-12-15 16:04
fri_da
Ja, just trådar där judar häcklas brukar vi vänta extra länge med. Oftast beror det på att vi är upptagna med korsbränning eller att krajja doror på närmsta turklivs..
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-12-15 16:16
eyegasm F60: Någongting säger mig att du borde inkluderat en smiley i inlägget. Internerironi kan bli missuppfattad, det borde väl du veta? :P
Walking the street of dreams

2005-12-15 16:16
ehm, nu kanns det faktiskt som att antisemitismen har ar ganska utbredd (och borja inte med era trottsamma javla inlagg om vad en semit ar).

2005-12-15 16:42
eyegasm
Nu syftade jag inte på att administratörerna skulle vara antisemitistiskt lagda (även om det av mitt inlägg tyvärr kunde uppfattas så) utan en stor del av användarna. Dock finner jag det ganska intressant att tråden (efter det att diverse antisemitiska fraser yttrats) flyttades från vardagsfilosofi till blandat (av någon?) utan att tagas bort.

qana
ah, man kan ju undra vad det beror på. Skrattretande hur många som tror att alla judar är sionister (som naturligtvis endast innebär att judarna anser sig stå över alla andra och därför "får göra vad fan de vill" ) och att de kom på tanken att emigrera till Israel först efter andra världskriget då britterna gav bort en bit av landet som samvetsgåva.

2005-12-15 18:00
Naizo
Jo, fast det var så övertydligt och självklart att jag inte tyckte det behövdes:)

fri_da
Aha, det lät lite så faktiskt:) Jag vet inte vem det var som flyttade tråden och missade att rensa samtidigt. Är det nåt inlägg du vill ha bort är du välkommen att skicka ett privatmess eller gbinlägg där du citerar det som bör tas bort. Det är extra viktigt nu runt jul när många i admin-crew är upptagna med diverse annat och inte hinner lusläsa alla trådar.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-12-15 20:53
eyegasm F60: Men du vet hur folk är över internet :)
Walking the street of dreams

2005-12-19 02:44
Ja, just trådar där judar häcklas brukar vi vänta extra länge med. Oftast beror det på att vi är upptagna med korsbränning eller att krajja doror på närmsta turklivs..

Haha roligaste jag hört på länge :P (ironin i det hela lös igenom allt för mycket, synd att vissa inte fattade :P)
In the quiet words of the virgin mary: come again?