en liten idé?
kanske fel forum? iaf.. varför inte ha en såndär grej som blinkar när man har fått ett nytt forum svar.. alltså... mja.. typ som på helgon och lunar... OCH JA! ni behöver inte bemöda er med svar som " för att detta är inte helgon/lunarstorm", utan detta är bara en ide.. lite jobbigt att kolla upp varenda tråd man skrivit i.. (skulle även vart så att man svarade på folks inlägg istället för att man skrev till allmänheten då, hänvisar återigen till helgon/lunar) kanske redan har tatts upp men...
and THAT you can quote...
lite jobbigt att kolla upp varenda tråd man skrivit i.. dynamiska?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
skulle även vart så att man svarade på folks inlägg istället för att man skrev till allmänheten - Hur menar du? Jag hänger varken på lunar eller playahead, så var snäll och förklara..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Jag förstår hur du menar men ser inte problemet. Använd
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ignorera mitt förra inlägg. Använd dynamiska för att hålla reda på trådar. Angående att skriva till enskilda personer istället för allmänheten så förstår jag inte riktigt vad du menar. Det är väl bättre att skriva till allmänheten så att fler kan komma in i olika diksusioner? U-Nas Ljug inte, jag vet var du träffar din flickvänner :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
han menar systemet där man klickar upp inläggen, ett efter ett. otroligt drygt, långsamt och räligt att kolla i sådana forum. whoasystemet är definitivt bättre.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Coke P20 och U-Nas P20 nej alltså, att meddelandena ska vara öppna för allmänheten, vem som hälst kan svara.. ett exempel: typ att efter mitt första meddelande (alltså i själva rutan) står det "svara" och den som svarar på de trycker där men de komme endå som vanligt underst i tråden, och säj att U-Nas svarade på mitt, så står de "svara" på hans med.. så vill man skriva svar till u-nas så trycker man på hans "svara" vill man hjälpa mej med de jag skrev trycker man svara på mej... ungefär som när man skriver fet text på den man svarar till (se överst) men detta var ju en tanke om man skulle ha sån där "du har fått ett forums svar knapp", då de blinkar om någon har tryckt "svara" i just din ruta...' okej face it, ja suger på att förklara, men ni kanske fattar endå? och återigen, nej.. jag vill inte förvandle whoa till lunar eller helgon, men att ha så gör ju inte automatiskt detta till de nya lunarstorm? bara en tanke så att de blir lättare... jaja...kram på er =)
lunatic, förstår vad du menar, men gillar det inte riktigt. :) bättre med quote-funktion isf..
Göteborg på låtsas.
hobbs P21 bra där, pål! de hade ja inte tänkt på =) de e också en smart funktion..
Jag tror jag lyckats förstå vad du menar men ser inte meningen med funktionen. När en tråd jag skrivit i är röd går jag in där för att läsa vad som skrivits delvis till mig själv men även mellan andra personer i tråden. Om där råkar finnas ett svar på vad jag skrivit så ser jag ju det. Om man klippar på denna knappt så tas man till vad som skrivits i tråden efter ens eget senaste inlägg eller till tidigast svar på ens inlägg? Sedan tycker kanske en del folk det är kul att bli bekräftade via en blinkande knapp när någon svarar på deras inlägg ;)
Coke P20 okej, jag har ett visst bekräftelsebehov, so kill me? ;) hahah, nä men okay som sagt bara en liten ide!.. =)
jag måste säga att jag tycker whoa är i stort sett perfekt.. tycker inte de behöver nån modifikation...
jo förrsten.. det var bättre förum när alla trådar man skrivit i hamnade under favoriter i stället för att man måste välja det själv....
Webmaster
2005-12-17 13:15
Jag skrev faktiskt forumet medvetet "platt" engång i tiden. Jag har allri fattat såna där "svara på inlägget" forum .. tycjer det blir helt snurrigt.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Stuck Keep it that way! please! men undrar bara vad som gjorde att ni ändra på det där med Favorit trådar grejen, så man var tvungen lägag till det själv.. det var bättre som det var tidigare :)
jo förrsten.. det var bättre förum när alla trådar man skrivit i hamnade under favoriter i stället för att man måste välja det själv.... ja det låter ju as bra! inför det igen! =)
Stuck. Håller helt med dig, men kan bli lite störande i seriösa diskussioner när folk pratar i kors med varandra. Jag gillar inte iden med 'svara på inlägg', däremot skulle en 'quote'-funktion vara guld..
Göteborg på låtsas.
som sagt, varför försvann den dynamiska delan där man enkelt hade uppsikt över vilka trådar man deltagit i?
HMOR
Första iden var rätt bra. Den andra är ju bara jobbigt. Den funktionen som är så jobbig med Helgon. Lättare som på att whoa att bara skriva namnet på den man svarar, så kan man svara på flera i samma inlägg också.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
hobbs Stuck. Håller helt med dig, men kan bli lite störande i seriösa diskussioner när folk pratar i kors med varandra. Jag gillar inte iden med 'svara på inlägg', däremot skulle en 'quote'-funktion vara guld.. Känns lite onödigt med qoute-funktion ändå, när det är såpass enkelt att markera, trycka ctrl+c och så är det klart, tycker du inte? ärtor
Not a follower, so Twitter has never been an option.