I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-19 02:52

Audiobattle?

Varför finns det Battle & Cypher, Lyricism och Emceeing, när alla egentligen är samma sak?

Varför ska Audiobattles läggas i Audio, när det egentligen passar bättre i Battle & Cypher?

Varför klagar alla så jävla mycket? :P

In the quiet words of the virgin mary: come again?

2005-12-19 02:56
Varför inte ha det såhär

Battle & Cypher-------
|_______ Audio Battles
| |
| ------ Battle (text)
|
|------( Lyricism & Emceeing)

Eller nått sådant? jag vet inte jag bara snackar massa skit antagligen :P ahh:P

2005-12-19 07:25
Jag tror att du har för lite å göra, daterat 02:56, du borde sova :P

2005-12-19 07:27
Hehe jag sover aldrig och det lönar sig ;D fick vara med i nattöppet på tv 4 ;D svarade groda om det nu var någon mer som såg det ;D chans på en 8 lök ;)

2005-12-19 10:31
Micro, jag kollade på programmet men drabbades av illamående nåra minuter in, fan bruden visste inte alls vad hon skulle säga i sändning:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2005-12-19 12:38
Därför att Lyricism och Battle & Cypher är "textskrivarforum".

Audios i alla dess former = Audioforumet.

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2005-12-19 14:18
Hehe ja en hundring blev det nog ;D okok men battle som battle anser jag iaf ;D men jag vet inte, det står ju inte direkt TEXT battle, då skulle det ju få heta Audio och Audiobattle ist ;) eller är jag helt fel ute

2005-12-19 17:15
varför inte dela upp det i:

Engelska

lyricism
battle (både text och audio)
audio
poesi

svenska:

lyricism
battle (text & audio)
audio
poesi

så slipper man tjaffset...det är ju dock på whoa som ganska mycket talang har fötts fram genom åren. Dessa forum borde prioriteras mera...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2005-12-19 23:14
Precis, det var faktiskt en bra ide, och detdär med talang *ahh* stämmer in precis på mig... *inte* hehe men skämt och sanning åsido, detta var faktiskt en bra ide :)