I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rasistisk bild på presentationen (slowdown F58)

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-01-02 18:12

Rasistisk bild på presentationen (slowdown F58)

Denna bild är förjävlig och finns på slowdown's presentation.

Varning/bann?

2006-01-02 18:14
det är en karikatyr som inte betyder att man skall gasa ihjäl alla judar
for your information
vadå? jag dyster?

haha, den är ju klockren. Typ inte. P18 har också en nazi bild !
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

Jämställer Sharon med Hitler. Kan det bli tydligare eller?

2006-01-02 18:15
´den är ju borttagen nu.

Ser inte så mkt skillnad på hitler o sharon?

Same shit diffrent names. And religion.

Sionism och Nazism går i princip hand i hand...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-01-02 18:15
de har likheter, eller?
vadå? jag dyster?

2006-01-02 18:18
Ser inte så mkt skillnad på hitler o sharon?

Same shit diffrent names. And religion.

Sionism och Nazism går i princip hand i hand...

:|
kan vi barna randomhero när vi ändå håller på.

2006-01-02 18:18
banna/varna .. blev ngt mellanting där ..

2006-01-02 19:32
Qana

Om du har studerat Sionismen så ser du att det inte är speciellt mycket skillnad.
Båda utnämner tillexempel sina "anhängare" till "det utvalda folket".
Folket skall bo i Israel "Det heliga landet", endast de rätt trogna skall bo där och härska.
Det är t ex en stor kris för fundamentala Judar för dess barn att gifta sig med Icke Judar.
Se bara hur Sharon styr och ställer i Israel nu.
Ett långsamt plågsamt sätt att döda Araber/Palestinier.

Jag är ledsen men jag ser fan inte mycket skillnad på Fascist och Fascist...

2006-01-02 20:47
den bilden var ju klockren! far man inte ha den? om man far ha den sa vill jag ha den lätt!
baeng

2006-01-02 22:40
RandomHero

Gött att du inte är trångsynt iaf, det hade juh varit tråkigt!
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2006-01-02 23:35
Dicecard: Du är inte smartast på planeten va?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-01-03 01:01
Politisk satir som kritiserar Ariel Sharon ser jag inte hur det skulle kunna vara rasism.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-01-03 01:47
politisk satir är en sak. att jämföra sharon med hitler är osmaklig rasism.

2006-01-03 02:54
QanA P19

varför?
en död moderat är en bra moderat

2006-01-03 05:28
På vilket sätt är det rasism? Det är enbart politisk satir och inget annat. Löjligt om man inte får ha den bilden på sin presentation.
Vem är du, tjänsteman?

2006-01-03 09:24
HAHA hur fan kan det vara rasism din tröga jävel?
dom gör ju samma sak, bara det att den här gången så har dom the bad guys usa på sin sida så alla håller käften o nynnar.

2006-01-04 22:21
Qana, är en bild på Hitler rasism emot Tyskar/nordeuropeer?
Du förklara skillnaden emellan hebreer, judar & sionister för mej va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2006-01-04 22:32
Vilken oerhört löjlig tråd, typiskt liberalistiskt skitsnack!

2006-01-04 23:50
only F20: Det finns redan en tråd om den bilden och en ypperlig förklaring till varför det inte alls är samma sak som "white power". Sök svaret i den tråden.

Herre. Jävla. Gud.
Vem är du, tjänsteman?

2006-01-05 00:22
only:
anser du mig vara rasistisk?

2006-01-05 01:43
Lugna ned er en smula. QanA är politiskt korrekt och detta måste vi acceptera.
spliff macht frei

2006-01-05 02:05
_-bacteria-_

Bara för det skall jag göra en sång till hans ära.

Qana får inte säga bög, Qana får inte säga fitta, Qana får inte säga bög, Qana får inte säga fitta...

2006-01-05 12:22
only.

Du borde verkligen kika in tråden och den uppenbara förklaringen till varför det inte går att jämställa black power med white power.
Innebörden med deras rörelser är HELT annorlunda, Black power är kampen för att resa sig och har inget med att se ner på andra etniciteter.

Men kommer man till 5% o sånt så kan jag fatta att peckerwoods tar åt sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-05 12:25
only:
som moderndrunkard (med flera) här ovan, påpekar... du tillhör de där som borde veta bättre om mig, kan tyckas... jag är av lika mkt vit börd som svart, har aldrig sympatiserat med någon sida, förutom att jag sympatiserar med de som för kampen mot ett rättvist, jämställt samhälle, oavsett om det gäller kön, etnicitet, utseende, klasstillhörighet eller vad som. yall know that.

2006-01-05 12:38
Den är inte helt PK, men att kalla den rasistisk
är lite att ta i eftersom den inte behandlar raser
utan enbart jämför 2 personer, om än på ett
olämpligt sätt.

2006-01-05 13:49
Och världen går ut på att vara dej till lags?

2006-01-05 13:52
fan, det har bara hunnit bli 5:e Januari men jag tror att Qana redan har lyckats posta den dummaste tråden 2006..
grattis..
(eller vänta, är jag rasist nu, eftersom jag hävdar att en person, som ogillar när man jämställer sharon och hitler, är dum?)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2006-01-05 15:05
only - Varför tar du illa upp av bilden?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-01-05 18:58
only - Om du vet i vilket sammanhang bilder är tagen, och det antar jag att du gör, så vet du att de är för jämlikhet. Det är inte samma innebörd i "white power".

2006-01-05 20:16
Only

Så du tycker att man skall tala verkligen KLARSPRÅK och Skriva " Black Unity " då eller?
Men det kanske blir rasistiskt då också att även mörkhyade håller ihop, Skall vi inte starta White Unity då också?

2006-01-05 23:23
Jösses...

only - Jag förstår vad du försöker säga, men jag förstår inte hur du så totalt kan missa poängen med "black (em-)power(-ment)"-rörelsen.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-01-06 02:01
Only

Ja det finns ju Kvinnokamp och separatistiska grupper så det är klart....

2006-01-06 05:26
Haha skillnaden mellan black och white power är just som dag och natt, en positiv fras och en negativ fras.
jag älskar dig!