I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sök i ämne knapp?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-01-04 18:11

Sök i ämne knapp?

För att minska antalet repostade trådar så kanske man kunde inkludera en "sök i detta ämne", eller bara "sök", bredvid faq och regler knapparna? Alltså dom som sitter längst upp över varje underforum?

Jag vet att det redan finns en knapp under menyn, men ju enklare det är desto flitigare använder folk dessa funktioner :)

Walking the street of dreams

2006-01-04 19:10
eller t.ex i själva forumet, längst uppe jämte moderatorerna, en enkel sök i faq-knapp. så slipper man samma problem, för folk är så satans lata.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-04 19:49
Faq-knappen kunde ju iaf öppna faqen för det forumet man var i.

Se tycker jag att det borde ligga en klistrad tråd i datorforumet för virus/spyware/etc-hjälp. Det ploppar upp likadana trådar varje dag i princip och vi som kan hjälpa tappar fan sugen efter ett tag, iaf jag.

2006-01-04 19:54
Naizo
det gör den men det finns inte FAQs för alla forum, då öppnar den "huvudFAQen" istället

snacka med moderatorerna för d&t om det
vadå? jag dyster?

2006-01-04 19:57
greggan: Det gjorde den visst ja. Jo, jag ska prata med chisel.

2006-01-04 20:18
Jag har länge planerat att lägga till lite nya grejjer i FAQ:en. Måste bara orka ta tag i det. :D

2006-01-04 21:01
Det enda som borde behövas i faqen är en länk till google :)