I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Så jävla trött på trådar som dessa !

Whoa Community - Allmänt om whoa

Producent

2006-01-11 10:52

Så jävla trött på trådar som dessa !

Med jämna mellanrum så vill en kille ha hjälp med en grejj, en snubbe börjar löjla sig och alla andra hakar på.

Checka

Så himla barnsligt, istället för att hålla sig till ämnet, kanske dags att skapa nytt forum ? Dagishörnan får den heta, där alla får skapa ämnen som folk spårar ur och börjar prata om kiss o bajs.

GROW UP !

Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-01-11 11:22
finns ju fler exempel på sånt. jävla nakentrådar and shit.
vad har hänt me whoa....jag blir mörkrädd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-11 11:23
medelåldern är 21 här inne, och folk beter sig som om de e 15....send them back to playahead..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-11 11:26
HAha, tack för länken, längesen jag skrattade så mkt.
Bäst är detta:

PelleP - whone, vadå dansk? :P
SpT - Dansk Fadöl är gott.
Kloak - sånna danska korvar är goda också, pölse!

sen kommer SpT med det odödliga:
PÖLSE UP IN THIS !

hahaha

sen börjar han bli riktigt lack:
PelleP - för i helvete.. danmark kan suga min snase.. vart kan jag köpa pellepelle kepsar?

sen blir han rent ut sagt förbannad och HOTAS:
PelleP - vad fan är det som är så jävla lustigt med danmark? säg bara vart fan man kan köpa pellepellekepsar i sthlm eller dö..
PelleP - Hittade en affär igår som skulle få in pellepellecaps i feb.. men sug kuk allihop!

och får till svar:
Phluphphelicious - "ovä'rt att pka till danmark för en keps
dock kan man äta lite smööörrrebrööd..
vi er röder vi er viiiiteeee"

hahaha längesen jag skrattade så mycket!
hahahahah
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Producent

2006-01-11 12:06
teambanan P15 Är ett klart bevis på mitt inlägg ;)

I rest my case !
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-01-11 12:14
alltså, jag gillar inte när folk drygar och ignorerar trådens huvudinnehåll.....

men det där var faktiskt kul läsning.
det spårade bara ur mer och mer..

killen hittade en butik som fick in pellepellekepsar,
så allt slutade lyckligt trots allt, visst?

har varit uppe hela natten också..
kanske därför min humor inte är på topp.. ;)
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2006-01-11 14:06
Flyttade tråden till rätt forum:

http://www.whoa.nu/community/forumMessag ..
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2006-01-11 15:23
hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-01-11 17:22
Hahaha de e ju just sånthär som gör whoa så underbart roligt ibland.

hade de inte varit såhär .. hade de ju blivit en vanlig community?

pölse up in this piece!

2006-01-11 23:07
= )
Producent

2006-01-12 21:12
Asså, detta är ett diskutionsforum, inte fan ska ett inlägg fyllas med 100 pers som skriver HAHAHAHAAHAHAHA, hur roligt är det på en skala :S
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-01-12 21:17
Phluphphelicious
... och när vi ändå är på ämnet: brytanten är du, som till varje pris måste ge din åsikt om saker. Enligt mig så är det sådana inlägg, trådar och sneda kommentarer som bidrar mest till att Whoa i mångas ögon är tråkigt och allmänt uppkäftigt ibland.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds
Producent

2006-01-12 23:37
Phluphphelicious P19: Skulle du tycka det va kul att folk prata strunt och något helt annat i dina trådar istället för att komma med relevanta saker, vill man föra en diskution så vill man juh inte ha en massa folk som pajjar tråden och spårar ur den totalt.
Många trådar som jag har skapat som är seriösa har spårat ur, det är faktiskt ganska tråkigt att kontakta en admin eller mod varje gång för att rensa bort skit och hålla en ren diskution, eller hur ?
Jag ser det inte bara i mina trådar, utan i många andras trådar också.

Jättekul när en person vill ha information om en grejj och så börjar första personen skriva en sak och så gör en till det och så hakar alla på och alla tycker det är jättekul, haha hahahahahahahahahah

hahahahahahahah
hahahahah

Är detta behagligt att se i en hel tråd utan diskution ? Tycker du verkligen det ?

I rest my case !
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-01-13 00:45
Peppis F23

d e väl aldrig fel me lite naket?
en död moderat är en bra moderat

2006-01-13 16:05
Well, anledningen till att såpass mkt folk ändå hänger och har kul beror nog på att trådarna ser ut som dom gör. Om en strikt hållning skulle finnas på whoa i alla avseenden kan man lika gärna läsa en telefonkatalog? Jag säger inte att man ska acceptera drygheter och liknande saker men inte heller ska det vara fascisttillämpningar på varenda inlägg. En gyllene medelväg är bäst, lagom är ordet. I verkliga livet förekommer både skämt och sarkasmer, det är en del av det vardagliga livet. Tar man bort allt sånt så blir det ett otroligt statiskt community.

2006-01-13 18:51
Gaia Goes Svensson fo' Life.

"En gyllene medelväg är bäst, lagom är ordet "

Är ju bara Sverige som använder sig av ordet "Lagom"...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-01-13 21:56
Lagom är ett fett bra ord, säger så mkt men ändå inte. Lagomt med andra ord, ;)

2006-01-14 09:24
casp- -vill du ha naket. gå till playahead.