Shanes grovt Sexistiska låtar
Nu är det så här att jag är GRYMT trött på den där djävla Idioten och ännu mer på hans texter. Det är inte det att han är Dålig, Det är fanimej de flesta som hänger där med undantag från ett fåtal. Det är vad fan hans texter handlar om, här är ett utdrag från hans senaste; jag hoppar av i stan,ser en dam direkt går fram till henne,klämmer på hennes stjärt Hon stönar till,och frågar om jag vill knulla jag svarar ironiskt "kan bollar rulla?" hon ler,och vi tar taxin hem till henne efter refrängen,så berättar jag hur jag knulla henne Kåt så jag spricker,behöver en flicka hon kan suga,jag kan slicka vänd på dig bitch,vill köra bakifrån jag har betalat för det här,så det är inget rån Det jag blir förbannad över är att han har ett ansvar som en äldre person att lära yngre vett, det finns barn ned till 10 års åldern som hänger i Lyricism forumet, de skall fan inte få den bilden av kvinnor att de avgudar en och är kåta slynor som man kan behandla hursomhelst. Du som argumenterar "men de lyssnar ju på Eminem och 50 Cent", kan bara quitta att skriva i tråden då det är helt annorlunda. Texterna är inte ens Hälften så grova som de här är, dessutom är dessa Grovt förnedrande och jag trodde att Whoa som community skall ta avstånd från sexism, Därför borde Shane Bannas. From now and ever. I'm Outta.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Somsagt. Läs ovan istället för att komma med dryga och korkade kommentarer.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Hetnos Spelar ingen roll ifall han talar så i verkligheten eller inte, han gör det på en site där det sitter 10 åringar. Ang forum sign. Så är jag Bisexuell OCH Blatte. Dessutom lever jag på Bidrag. Märks att du inte har läst SO böckerna i skolan.
Hetnos: En sak e att driva om något me en sign på ett forum en annan sak är att släppa musik och få fram budskap!
Hetnos Nu får du föklara dig? Blir du och ditt alterego gladare ifall jag sätter inom situations tecken och skriver en avsändare till det citatet?
Hetnos Det kommer ifrån SO/NO böcker i högstadiet. Och det är mångas fördomar. Argh. Idiot.
Hetnos Person angrepp är det inte eftersom att jag inte riktade det till någon person. Däremot blir jag förbannad för att du håller på och drygar dig. Och eftersom att det inte är en specifikation i hans texter och han har haft minst 3 st likadana texter där han håller sig till sitt sexistiska tema så, nej.
Knappast shanes fel. Banna t.r och tolvan först isåfall. Om ni vågar.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Vi lever inte på 80-talet längre, verkar som om du behöver en update.
Walking the street of dreams
vad härligt det ska bli och lyssna på cage efter det här. väntar på att winamp ska känna av när fula eller väldigt vulgära texter spelas upp så säger det PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!
i get more pussy then panty!
Producera mera Något säger mig att du inte har en aning vad som säger dig. Och fortfarande, Läs vad det står ovan. Och det har att göra med att alla hans idiot texter är lika djävla dana och det finns ingen ironi. Men visst, jag skall börja lägga verser om hur jag Sprätter upp din morsa och analknullar din syrra och fistar din katt...
Shane Det har ingenting med att jag inte gillar dig, utan jag gillar inte dina texter. Eller dig.
"Istället för att sitta o klaga så sluta lyssna/syssla med hiphop eller saker o ting relaterade till hiphopen, börja lyssna på Vikingarna eller annat dansbandsskit." -> för all rap handlar ju om det shane rappar/skriver om?
"Smash a Brat With a Baseball Bat" Alltså RandomHero, det där är väl inget för en 10åring att läsa, tänk om nån brat blir misshandlad. Vänta jag har en idé! Vad sägs om att städa ur din egna jävla garderob innan du börjar preacha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RandomHero P18 gå o lägg dej din moralkärring..hiphop verkar inte va nåt för dej...sten o stanley passar nog bättre..
en död moderat är en bra moderat
Producera mera Jag lyssnar inte på 50 cent eller hans "click". Tycker inte om varken hans musik, image eller s.k "Budskap" och casp, Du tycker alltså det är cok nice att han ger ut den bilden av kvinnor och synen på människor i huvudtaget. Och som en lite notis. Hiphop har ingenting med att berätta hur man knullar brudar och sen skryter om det. Det är en kamp mot förtryck. Eller iallafall var. Innan skiten kom. I'm outta.
Brah sa javla "word". Pa alla andra ocksa som tycker han far skriva vad han vill.
randomhero japp det är musik som vem fan bryr sej?..hur kul skulle de va o lyssna på nån som bara snacka om hur snäll o vänlig han är mot alla?..och du det heter im out...
så vem fan bryr sej skulle d stå..
Censur är inget som whoa någonsin bör befatta sig med. Ska vi plocka bort Necro ur veckans mp3 då också kanske med tanke på vad den mannen rappar om?
Ok. Det var jättehemskt av mig att tycka så. ber om ursäkt. Men nu skall jag dra nåra linor innan. Yo Yo Yo Yo Jag ser en gående fitta Jag knullar henne suger hennes klitta Åh den är så varm och mjuk Jag tvingar in min kuk Åh hon sprutar blod det är så skönt Tar henne i rumpan och sen röker grönt Sen ringer jag hennes syster och spräcka oskulder Åhh Min kuk mäter över 33 centimeter Hennes syrra är bara 12 men skitsamma Jag tar henne bakifrån o ringer hennes mamma Så. I'm outta, fukkz.
Läs mitt inlägg igen Randomhero... //Peace
FREE SHANE!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Yo Yo Yo Yo Jag ser en gående fitta Jag knullar henne suger hennes klitta Åh den är så varm och mjuk Jag tvingar in min kuk Åh hon sprutar blod det är så skönt Tar henne i rumpan och sen röker grönt Sen ringer jag hennes syster och spräcka oskulder Åhh Min kuk mäter över 33 centimeter Hennes syrra är bara 12 men skitsamma Jag tar henne bakifrån o ringer hennes mamma Där fick du till det! Nu jävlar kommer det börja censureras på Whoa.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
RandomHero P18 va va de som va så farligt me den då??...de e en jävla låttext för fan...d finns fan inget töntigare än brykärringar som du...
han borde bli bannad för att han så jävla dålig.
Låter som Haga mannen på de texterna som droppat här...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
men och?! om 10-åringarna som hänger på forumet bildar sina åsikter om kvinnor utifrån vad nån 18-åring skriver kassa texter om så är dom dumma i huvudet och skulle växt upp till as i vilket fall som helst.