I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Får man säga så här?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-01-19 00:05

Får man säga så här?

Offline AllYouCanEat P24

Skicka meddelande
Gästbok

Daterat
Igår 22:06

Trivs i skåne, men blir bokstavligt talat förbannad av hur dom pratar. Kan inte bli av med det hur jag än försöker vara öppensinnad och accepterande och fördomsfri.

Jag tål bara inte skånska. Tål det inte för fem öre.
Hoppas självmordstatistiken ökar där nere.

Han visar inget tecken på att det är ett skämt iheller.
Ganska sjukt det han skriver, om han menar det....

Skåne!

2006-01-19 00:42
Eftersom han var ett omregg så åkte han ut anyways.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-01-19 00:46
"Denna användaren är bannad"
http://Soldjah.blogg.se/

2006-01-19 08:39
Vad ære som e så hemskt med det han sæger? Jag bor sjælv i Lund och byaskånskan ær en av de hemskare saker som existerar på vår planet.

Med tanke på all rasism som finns hær nere så hade en uppad sjælvmordsstatistik inte nødvændigtvis varit negativ. Fast helst hade jag sætt gang wars mellan det olika byarna. Då får de leva ut sina nedærvda neandertalarlustar på varandra istællet før att oskyldiga civila ska drabbas.

:p
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-01-19 10:21
oh shit.. 23år?
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2006-01-19 11:02
naxer P19

Haha, ja lite löjligt av mig, att hänga upp mig på det, kanske.

Men om texten skulle handla om någon annan folkgrupp än skåningar, hade han försunnit härifrån snabbare än han hunnit skriva inlägget!

T.ex:

Trivs i africa, men blir bokstavligt talat förbannad av hur dom *** **. Kan inte bli av med det hur jag än försöker vara öppensinnad och accepterande och fördomsfri.

Jag tål bara inte *******. Tål dem inte för fem öre.
Skåne!

2006-01-19 13:00
nu var det ju inte afrika. visst är skåne lite utsatt men vem fan bryr som om han hade sagt västmanland?
 i get more pussy then panty!

2006-01-19 13:08
***** = pratar

varför ** ?
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
Admin

2006-01-19 13:57
Han sa skånska, inte skåningar. Och bondeskånska är ett hemskt talfel.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2006-01-19 18:14
Evolution P22

jepp borde vara dödstraff på det, sen planterar man in stockholmare på landsbyggden, så att den äckliga dialekten utrotas.....

Fast blatteskånska är väldigt vackert :)
Skåne!

2006-01-19 18:19
naxer P19

Sådan människor som inte gillar filmstjärnor

läs:

*= stjärna
två eller fler stjärnor(****)=stjärnorna

Trivs i africa, men blir bokstavligt talat förbannad av hur dom *** **. Kan inte bli av med det hur jag än försöker vara öppensinnad och accepterande och fördomsfri.

Jag tål bara inte *******. Tål dem inte för fem öre.

översättning:

Trivs i africa, men blir bokstavligt talat förbannad av hur dom stjärnorna, uppträder framför kameran. Kan inte bli av med det hur jag än försöker vara öppensinnad och accepterande och fördomsfri.

Jag tål bara inte stjärnorna. Tål dem inte för fem öre.

Skåne!

2006-01-20 02:43
Hetnos

nu vare iofs ett norskt satt satt på när jag skrev det men det skulle ju bara göra det hela lite roligare :)

aja friskt vågat hälften vunnet lr vad de säger.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-01-20 03:14
blatteskånska är bara mindre hemskt än bondeskånska. båda är fortfarande skapade för att kunna göras narr av. fy fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.