I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-24 17:22

Jag vill inte...

... bry mig så mycket men är inte detta lite skumt?

"Ditt inlägg " Ny video med Mobb Deep och50... " i Utländsk hiphop har flyttats till Papperskorg.

Anledning:
Inte accepterat att länka till videos på whoa.

/phlegm"

Man får väl visst lägga upp videos? Det där vad jag hittade på någon 50 Cents hemsida. Och vad jag har sett så finns det hur många användare som har lagt upp länkar till diverse videos.

"Ditt inlägg " 50 cent läggerav " i Utländsk hiphop har flyttats till Papperskorg.

Anledning:
Detta skall diskuteras i G-unit stickyn.

/phlegm"

Kollar man nu i Utländsk hiphop så finns det en tråd där med samma länk och den är inte i den där lilla G-unit mappen.

Varför jag bryr mig är väl för att jag har ätit mycket godis och fått snabb energi och inte har något för mig. Men lite skumt är det väl? :)

2006-01-24 18:13
Ehm det är väl många videos i webbsidor? Hmm hmm hmm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-25 12:32
ja, super många!!!!!
 i get more pussy then panty!

2006-01-25 16:00
dirtyfist - Var det på 50:s officiella sida, eller var det på någon fansite? Det kan göra hela skillnaden.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-01-25 16:29
Jag fick det ifrån hans hemsida. Jag skulle kolla runt i hans forum och för att göra det så behövde man bli medlem där. Så kryssade jag visst i att få en massa nyhetsmail ifrån sidan. Så en dag när jag kollade mailen så stod det att det var en ny video och jag fick en länk.

Sen så spelar det inte så stor roll om det skulle vara en musikvideo, med tanken på att artisterna/skivbolagen använder musikvideos för PR och gör vad som helst för att sprida dem. Så den "lagen" kan ni ta bort.
Lyricist

2006-01-25 16:59
Mabande, du glömde 10-4 over:(

2006-01-25 20:15
Fegon_

Mabande har väl olika grejer han säger?
Oftast är det "10-4 over", men ibland smyger det in sig ett "Mabande - Admin Crew: Regulators".

2006-01-25 21:15
Beror på om han är civil eller i tjänst. ;)

2006-01-26 12:49
Oj, vad det var intressant om någon snubbe skrev inte en sak han brukar skriva.

2006-01-26 23:29
Hörstedt: Hehe!

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"